פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מרמה וגניבה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני מתגוררת בדירה מחולקת וביקשתי נציג שטח שיעדכן לי מנוי חדש במחיר 140 ש"ח. אמר לי נציג שימור בשם לירן שהוא יכול לעדכן לי המבצע הזה ואין צורך בנציג שטח. הוא גם רמז שנוכל להפגש ולצאת לפגישה !!! ביקשתי שישלח לי טופס המכירה והוא לא עשה זאת אבל אמר שעדכן מחיר של 140 ש"ח. לאחר מס' ימים ביררתי בשירות לקוחות המחיר ואמרו לי שעודכנה חבילה בסך 220 ש"ח. ביקשתי ניתוק וחזרו אלי למחרת, אמרה לי נציגת שימור אחרת שהיא מתנצלת על מעשה הרמאות של הנציג והיא תשלח לביתי מפקח כדי שיעדכן את המבצע ב 140 ש"ח. משגם זה לא קרה, התקשרתי שוב ונאמר לי עשודכן לי מחיר של 190 ש"ח !!!! ביקשתי שוב ניתוק ואני לא מצליחה להבין איך ישנה פריבלגיה ועזות מהסוג הזה לגנוב כך כסף מלקוחות שמוסרים כרטיס אשראי. אנא עזרתכם הדחופה
כספי סוג הנזק :
מדובר בגניבה של ממש ומעשה רמאות לא נתפס, אשמח שתייעצו לי אתם פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה