פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב פעמיים במשך חצי שנה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש יולי 2012עברתי זמנית להתגורר אצל אימי(ניצולת שואהIביקשתי להקפיא את המנוי .עד שאעבור לדירה אחרת.
בחודש ינואר 2013.עברתי להתגורר בקרית אונו.ולתדהמתי גיליתי שחברת הוט מחייבת פעמיים ב310 שקלים.(כרטיס האשראי של אימי-ניצולת שואה בת 84)התקשרתי לחברת הוט.ואז הם אמרו לי שאני הייתי צריכה להודיע למחלקה שמטפלת בכך לא לחייב אותי על הדירה שבה התגוררתי לפני שעברתי להתגורר בקרית אונו.אמרתי להם שהם לא אמרו לי זאת.ואני הבנתי שברגע שביקשתי לעשות מנוי חדש.הם מבינים שאני לא מתגוררת ב2 דירות יחד.הם אמרו לי שהם יאזינו לשיחות ויחזרו אלי.אחרי שבועיים הם חזרו אלי ואמו לי שאני צודקת.אני אן אמרתי שאין לי צורך במנוי הקודם.ואני אזוכה.
עד היום לא זוכיתי בדבר.ומדובר בכרטיס אשראי של אימי ניצולת שואה בת 84.
כספי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה