פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות טכני לקוי וחוסר מענה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
במשך כשבועיים אין בביתנו שידורי טלוויזיה בשל תקלה טכנית והנה השתלשלות האירועים כדלקמן:
1. בתאריך 11-12/7/13 המתנתי על הקו למעלה מ40 דקות ולא היה כל מענה אלא ניתוקים בנוסף לכך שר התמ"ת הוציא תקנות חדשות לחוק הגנת הצרכן הנקרא: חוק "3 דקות" תקנות הגנת הצרכן (מתן שירת טלפוני) ,תשע"ב -2012 חברתכם לא מיישמת כלל תקנות אלו.
2. בתאריך 14/7/13 כעבור שעה וחצי נעניתי ע"י נציג שהעביר אותי למתאם טכנאי ושוב פעם המתנתי למעלה מ-40 דקות ונותקתי! לאחר מכן התקשרתי שוב ושוב פעם המתנתי שעות עד שקיבלתי מענה ותיאמו לי טכנאי שהגיע רק יומיים לאחר מכן למרות שהובטח לי שיגיע למחרת בבוקר.
3. כאשר הטכנאי הגיע התפלא למה לא שלחו טכנאי לפני זה הטורים היו מאוד גבוהים, הכבלים של הוט היו שרופים שיכלו לגרום להפסקת חשמל כללית בבית וגרוע מכך לשרפה הטכנאי הנחמד החליף והוסיף מגבר.
4. כעבור יומיים בכל הבית הייתה תקלה ולא היה אם מי לדבר במשך יומיים!! לא מענה ולא הודעה ולא כלום.
5. בתאריך 21/7/13 בבוקר התקשרתי לתמיכה הטכנית ונעניתי ע"י נציגה בשם פנינה שכעבור דקה ניתקה כך היה כמה וכמה פעמים עד שחזר אליי נציג שטען שהיא לא הרגישה טוב ובגלל כך ניתקה את השיחה! מדוע היא לא יכלה להעביר לנציג אחר.
לאחר שיחות אינסופיות וייאוש החלטנו להתנתק כי זה ממש לא שווה את הבריאות.
אני דורשת פיצוי על עוגמת הנפש לאחר שיחות רבות וזמן המתנה ממושך ועל כך שנתקעתי בלי טלוויזיה במשך שבועיים ברציפות ,באם לא תטופל פנייה זו בהקדם אאלץ לפנות לגופי צרכנות ופרסום ו/או נציב תלונות הציבור, על מנת שאוכל לקבל מענה לבעיה בהקדם האפשרי.
בכבוד רב, רעיה גלמן
העתק המועצה לצרכנות ישראלית
כספי ועלבון סוג הנזק :
פיצוי כספי עבור הנזק הנגרם. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה