פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זמן המתנה של 7 ימים להגעת טכנאי לתיקון תקלה בטלפון+טלויזיה נושא התלונה:
מזרחי מתילדה שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 22/7/13 בני התקשר להודיע על תקלה בקו הטלפון וכמובן באותו זמן ניסו לתת הנחיות דרך הטלפון כדי לנסות לתקן, אך ללא הועיל, קבעו לנו הגעת טכנאי לתאריך 29/7/13 שזה לדעתי אבסורד להמתין שבוע, תוך כדי
המתנה לטכנאי גיליתי שאחת הטלוויזיות לא נדלקת, ניסיתי להתקשר כדי להודיע וכן רציתי לדבר עם מנהל ופה התחילה קטסטרופה להגיע לפחות
לנציג שירות, המתנה של 20 דקות עד שענו, כאשר ביקשתי לדבר עם אדם בעל סמכות ניסו להעביר אותי ושוב המתנה של 25 דקות והשיחה נותקה, שאלתי מדוע אנו צריכים את התלאות הללו, בזבוז זמן ושיחות טלפון הגם שאנו מבוגרים ולא בריאים, אם אתם חושבים להמשיך לתת שירות לא יעיל אנו נעבור לחברה אחרת, או שתוסיפו כוח אדם.
אודה לטיפולכם בהקדם.

עוגמת נפש סוג הנזק :
לקבל טיפול בזמן קצר ולשפר את המענה בטלפון פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה