ביטולי טכנאי ומבצעים לא תקינים |
נושא התלונה: |
יום רביעי 24 יולי 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
חיפה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום, שמי יעל .
כיום אני ביס והחלטתי לעבור להוט ולעשות טריפל .
דיבר עימי בחור בשם רועי ממוקד משווק חיפה ,אשר טען שהוא מנהל המוקד או בתפקיד בחיר כלשהו.
הציע לי טריפל במיבצע וקבענו טכנאי.
מועד ההתקנה התקיים ביום שישי 12.7 בשעות הבוקר, אז ביטלתי יום עבודה. לקראת 12 , מתקשר אליי רועי וטוען שהטכנאי לא מגיע מפני שהוא מתעכב ויום שישי זהו יום קצר אז החליט לבטל.
הסברתי לו שהפסדתי יום עבודה וטען שאפוצה על שעות העבודה שלי (10-14) , ביום א' קבענו מועד התקנה חדש 17.7 .
ביקשתי התקנה בשעה 18:00 ולא לפני!! הוא טען שיש טווחי שעות בין 16-19 ואמרתי לו שלא אוכל.
לאחר ייעוץ שעשה והמתנתי על הקו, רועי טען כי סידר את ההתקנה ב18:00 בדיוק והטווח שעות לא רלוונטי.
שאלתי אותו אם זה בטוח וטען כי אין לי מה לדאוג. שימו לב כי בימי רביעי אני עובדת בערב בין 18:00-21:30 ץ בשל ההתקנה ביטלתי משמרת. ביום ההתקנה התקשרו אליי ממוקד התקנות וטענו כי אין טווח שעות כזה ולא ניתן להוציא טכנאי ב18:00 כי הוא לא יחכה לי מ-16:00 הבסרתי כי זה מה שהובטח לי וטענו כי לא ראו אף תיעוד לכך ויבררו.. לא חזרו אליי.
רועי נתן לי את המיס האישי שלו, התקשרתי שוב ושוב וללא מענה.
למחרת ניזכר לענות ולהתנצל כי לא ידע מה קרה וחלה טעות.
בהיותי תמימה וסלחנית קבעתי שוב טכנאי ב-24.7 בין 16-19. הפעם הסכמתי לטווחי השעות. לקראת 16:00 כשהבן זוג שלי השתחרר מהעבודה בכדי לקבל את פניי המתקין, מתקשרים אליי מימוקד התקנות בכדי להזכיר לי שיש לי טכנאי ב25.7 בין 10-14.
באותו רגע לא ידעתי אם לבכות או לצחוק.
חשתי עוגמת נפש,מרומה ומאוכזבת.
הזלזול של מוקד מכירות בחיפה והמנהל אבירן פשוט לא מכבדת, מזלזלת.. ניסיתי לתקשר עם רועי וללא מענה.
ביזבזתי כסף וזמן!!!
הנני דורשת פיצוי הן על הפסד הכסף ועל העגמת נפש שחוויתי!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|