פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הובטח לי בכתב ובעל פה ולא קיבלתי את מה שהובטח לי נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 22.7.13 התחברתי לחברת הוט מאחר שפנתה אליי סוכנת מכירות הוט בשם קרן חן ובשיחות רבות הבטיחה לי דברים ולכן ביקשתי ודרשתי ממנה שתשלח לי במייל את כל מה שהיא מבטיחה לי בעל פה. בהתחלה היא לא רצתה אך לאחר שהבינה שלא תהיה עסקה אם לא תשלח לי מה שסוכם בעל פה לא אבצע את העסקה. אכן היא שלחה לי את המייל, בנושא האינטרנט היא הבטיחה לי ספק 100 מגה ותשתית 100 מגה, כמובן שהיא הבטיחה בעל פה וכתבה גם במייל ולכן שקלתי את העלות ותועלת מהעסקה והסכמתי רק לאחר שהבנתי שאני הולכת גם לקבל ספק.
התנתקתי מyes, מבזק ובזק בינלאומי, לקחת יום חופש בכדי להישאר בבית לטכנאי ואחרי שטכנאי הגיע ולא היה לי אינטרנט התקשרתי להוט ושם הבנתי שהייתה הונאה של הסוכנות מכירות, לפי טענת נציגים אין כזה מבצע ספק ותשתית והספק הוא חברת הוט מובייל ולא קשורה אליהם.
יש לציין כי בשיחה הזאת הייתי על הקו שעה ושלושים ושתיים דקות.
מיהרתי להתקדר לקרן ומיד היא אמרה לי שבאמת אין כזה מבצע אבל מאמי לא קרה כלום, תהינו מחודש חינם ואח״ כ תיתנתקו!
אחרי שהיא הבינה שאיני י מוכנה לוותר על מה שהבטיחה לי, אמרה שמחר תבדוק מה היא יכולה לעשות שבנתיים חבל לשלם ולהתחבר לספק.
במשך יומיים וחצי, היא ומנהליה התעללו בי ובמשפחתי, עוד דקה ועוד חצי שעה ועוד ועוד......, עד שאמרה לי תעשי מה שבא לך, אין לי פתרון בשבילך, פשוט אם את לא רוצה תתנתקי.
במשך 4 ימים התקשרתי להוט עשרות פעמים, כל פעם חצי שעה על הקו, עשרות פקסים ואף אחד לא מעניין אותו שהתחברתי כי הובטח לי בעל פה, הם רומסים לי את הזכות לכבוד, את זכות המידע ומתעלמים מזה שסגרתי עסקה רק בעקבות המידה, וכמובן שרומסים את הזכות הקניין.
לא יכול להיות שלאחר שליחת הפקס יחד עם ההסכם שנשלח לי במייל אף אחד לא חוזר אליי לפחות לשאול מהבעייה. לעולם לא עברתי התעללות בקנה מידה כזאת וכמובן שכבר התחברתי ושילמתי לספק בעצמי.
אני מבקשת את טיפולכם בנושא,
עוגמת נפש רבה סוג הנזק :
לתת לי מה שהובטח לי בכתב ובעל פה פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה