|
|
|
|
|
|
שירות מתחת לכל ביקורת |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
אבי נפטר לפני כ3חודשים לאחר כשבוע שלחתי להוט הוראת קבע חדשה על שם אימי מאז ועד היום אנחנו בשיחות מולם וניתוקים של טלוזיה אינטרנט וטלפון ,כל חודש מחדש הם מנתקים וטוענים שעדיין לא עידכנו את ההוראת קבע וזה לוקח זמן ושנשלם בדואר ומבטיחים שרק אז יחברו ואחרי שאנחנו משלמים הם אומרים לא אבל עוד שבוע מגיע עוד חשבונית ועדיין לא עידכנו את ההוראת קבע אז תישארו בלי טלפון ,כמה זמן לוקח לעדכן הוראת קבע ? למה לקוח בלי חוב צריך להיות ללא טלפון ? הם לא מתעדים הערות במערכת שלהם אחד לא יודע מהשני מבטיחים שיחזרו ולא חוזרים שירות גרוע מאוד!!!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
שיחברו לאמא שלי את הטלפון ויקימו כבר את הוראת הקבע |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|