פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות לקוי בהתאם לתקלה. נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
ב16 לחודש פניתי לנציג שירות של הוט בקשר לתקלה בקו טלפון.
הזמנו טכנאי ל21 ליולי לשעה בין 7-9 בערב.
בגלל איזה שהיא סיבה הטכנאי ביטל את הביקור.
פניתי לאחראית , הסברתי לה את כל הסיפור שהטכנאי בוטל ללא ידיעתי ושניסיתי להזמין טכנאי עוד פעם. בנוסף, הסברתי גם שבימים שני ורביעי אני לא יכול לקבל טכנאי בשעות הערב.
ביום חמישי ה25 לחודש התקשרו אלי שתי נציגות שלכם אחת בשעות הבוקר והשנייה בשעות הערב וקבעו לי טור דווקא לימים המסויימים שאני לא יכול לקבל את הטכנאי ( יום שני. )
הסברתי להם שאני לא יכול לקבל אותו ביום הזה, ב29 ליולי.
היום אני קיבלתי ממכם sms שהטכנאי אכן מגיע ביום שני שזהוא יום שאני לא יכול לקבל אותו.(29.7)
דיברתי עוד פעם עם נציג והסברתי לו את כל הסיפור, והאפשרות הגעת הטכנאי הכי קרובה שוב נדחתה בשבוע.
אז ביקשתי מהנציג שיבטל את הטכנאי שקבעו לי ביום שני ולקבוע לי ל4.8,
כל הכבוד לחברה הזאת שמחכים לטיפול בתקלה 3 שבועות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לתקן את התקלה בדחיפות. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה