|
|
|
|
|
|
זמן המתנה ארוך למעלה משעה , שרות לא מקצועי בכלל |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
הזמנתי טכנאי לחיבור כבלים + אינטרנט , הובהר לנציגת שרות מעברי דירה כין אין תשתית במקום וצריך להגיע לבצע חיבור ומכאן שטכנאי הוט מגיע ומציין כי אין תשתית במקום( כמה מפתיע) ויקח עוד שבוע שבועיים ממתינים לתשובה של בזק שיכינו תשתיות ( אם בכלל הם יכנו כי יתכן שלא יחברו אותנו בכלל) .
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|