התקנה מזעזעת בבית הלקוח |
נושא התלונה: |
יום שני 29 יולי 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
- |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בסופ"ש האחרון עברתי דירה.
את טכנאי הוט לטובת התקנת קו טלפון, טלביזיה ואינטרנט תיאמתי ליום שני ה29.6 לטווח השעות 16:00 – 19:00.
ואכן, בשעה 18:50 הגיע אלי טכנאי.
התקנה שערורייתית כזאת עוד לא ראיתי בחיי.
לטכנאי שהגיע, לא היה מספיק כבר RF...אני סיפקתי לאותו הטכנאי כבל ישן שלי על מנת שיוכל לחבר את מכשיר הטלויזיה.
מכיוון שלא היה לטכנאי כבל לטובת חיבור האינטרנט, הוא נאלץ לעזוב את דירתי וללכת לקנות באמצע ההתקנה עוד כבל...בשלב זה כל הבית שלי מלא חוטים וכלי עבודה והטכנאי נעלם לשעה.
כשחזר, ראיתי שבמקום שהטכנאי יסדר לי שקעים מסודרים של תקשורת, הוא פשוט הוציא את הכבל ישירות מהתעלות שבקיר ישר אל תוך המודם והממיר כך שהוא משאיר חור מכוער מאחוריו.
כאשר ביקשתי מהטכנאי לעשות לי נקודת טלפון, הוא אמר לי שזה לא תפקידו והוא לא עושה שקעים לטלפון, ואני יכול רק להתחבר ישירות למודם.
בנוסף, לטכנאי אפילו לא היה כבל טלפון לחבר לי בין המודם לטלפון השולחני שלי אז אני הייתי צריך למצוא כבל שכזה.
ולבסוף, בזמן שבדקנו את החיבוריות לאינטרנט וראינו כי יש בעיה, הטכנאי לקח את המודם שלי והביא לי במקומו מודם אחר ישן ומלא אבק.
זה לא סטנדרט התקנה, זה זילזול משווע בלקוח ותיק שלכם.
לא יכול להיות שאתם שולחים לביתי טכנאי, שלוקח לו שעתיים וחצי לסיים התקנה, הוא מגיע ללא ציוד, מבצע עבודה לא מקצועית, בסטנדרטים נמוכים להפליא ומשאיר אצלי בבית ציוד משומש ומאובק.
אני לא צריך לספר לכם איך נראה בית אחרי התקנה מסודרת של YES.
אני לא מוכן לקבל שהבית שלי יראה כך אחרי ביקור טכנאי.
בקשתי היא פשוטה:
ביום שני הבא, ה5.8 בשעה 17:00, אני מצפה שיגיע אלי הביתה טכנאי של הוט ויבצע את 3 הדברים הבאים :
1. יכין שקעים מסודרים בקיר עבור התקנת הטלביזיה והתקנות האינטרנט.
2. יכין עבורי 2 שקעי טלפון.
3. יחליף לי את המודם המאובק והישן במודם חדש
אין צורך לציין שכל זה יתבצע ללא עלות.
בברכה
יואב גולד
054-9997097
077-2004536
לקוח מאוכזב.
|
|
|
|
|