פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
HOT לא נענים לבקשת התנתקות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:

שמי משה
ביום א' 28/7/2013 - ביקשתי מגב' ליאת , מח' טכנית של HOT (בשיחה מוקלטת) להתנתק. הסבירה לי (בין היתר) שהדבר איננו בסמכותה – תעביר למנהל המחלקה ש"יחזור אלי תוך יום עסקים אחד".
ביקשתי ממנה מספר פעמים מספר טלפון ישיר, שמא לא יחזרו אלי – סירבה בכל תוקף "אין צורך, יחזרו אליך בוודאות" (מי הוא זה הרואה את הנולד?)

ביום ב' 29/7/2013 כמובן לא חזרו אלי – שלחתי להם תזכורת ופרטי הבקשה ופרטים אישיים באמצעות הודעות באתר שלהם – הן למחלקה הטכנית והן לשירות לקוחות.

ביום ג' 30/7/2013 – עדיין לא חזרו אלי – לקראת הצהריים שלחתי שוב הודעה ותזכורת, כולל הפרטים, לשרות הלקוחות באמצעות האתר שלהם.
לידיעתכם: אני כבר התנתקתי בפועל ועברתי לעבוד עם ספקים אחרים בכל התחומים. הציוד שלהם ארוז בצד וממתין לטיפולם.

כעת יום ג' 30/7/2013 אחה"צ – שלחתי להם הודעה זו (אם כי בצער רב אחרי שנים רבות שעבדתי אתם):
במידה ולא יפנה אלי נציג שלהם לצורך ביצוע ניתוק והפסקת שירות מיידית, עד למחר יום ד' 31/7/2013, אאלץ לנקוט בכל האמצעים החוקיים האפשריים כדי לטפל בניתוק מיידי על ידם, הפסקת חיובים של חשבוני, ודרישה לפיצוי על עוגמת נפש ובזבוז זמן.
אני מאמין שאינני המקרה היחיד בנושא, וזו תופעה נפוצה והתנהגות שיטתית מצידם.
לידיעתכם, מקווה שלא נגיע לערכאות.
בתודה וברכה,
משה
עוגמת נפש סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה