יחס מזלזל של אנשי שירות לקוחות של הוט |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
מיום שהוקמה חברת הוט, אני לקוחה שלה, כל משפחתי עברו ליס ורק אני נשארתי עם הוט, אבל לאחרונה נחרדתי לגלות שאני פונה לשירות לקוחות
בבעייה, מפנים אותי לגורם שני ושלישי ואף אחד לא מוכן להגדיל ראש, ומייבשים אותי שעות על הקו, האוזן שלי התבשלה, לאחרונה שלושת הממירים בבית התקלקלו פניתי לשירות והם בזלזול רב היפנו אותי אחד לשני ורציתי לציין שכל שיחה שלי עם שירות לקוחות לוקחת בין 3-4 שעות,ובסוף הואילו להגיד שיש טכנאי רק לשבוע הבא , נראה לכם שבשנת 2013 זאת תשובה ללקוח, צריכים דחוף לעשות בדק בית בשירות לקוחות של הוט, אני כבר עברתי ליס ואני מאמינה שעוד רבים כמוני שימאס להם מהיחס המגעיל יעזבו גם הם.
|
|
|
|
|