|
|
|
|
|
|
חוסר אמינות |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום רב, במשך כמה חודשים אני מרגישה מרומה על ידי חברת הוט, אני מבקשת מכל מי שמשתייך להוט לקרוא את השורות הבאות: סוכם ביני ובין נציגת שירות בכירה בהוט על תעריף מסויים על טריפל ,בכל חודש אני מגלה שאני מחוייבת בסכומים אחרים ורק אחרי שאני מעלה תלונה באתר זה אני מגלה שאפשר "לסדר" את הדברים. אני לא מוכנה לבדוק כל חודש בחודשו את מצב החשבון וכמה אני אחוייב בחשבונית הבאה לאור העובדה שסוכם על עסקה של 18 חודשים ללא שינויים, היות ובמשך כל השנים מעולם לא הייתי בחברה אחרת אולי באמת הגיע הזמן לנסות ,תודה
|
עלבון |
סוג הנזק : |
הסכם חתום והחזר כספי על כל סכום ששולם מעבר לעסקה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|