פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה שלא כמסוכם, חוסר אמינות, התנהגות לא ראויה של הנציגים. נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
לנציג הוט שלום,

הנדון: גבייה שלא כמסוכם, חוסר אמינות, התנהגות לא ראויה של הנציגים.

הח"מ התחברנו לשרותי הוט בתאריך 18/11/11, במסגרת מבצע טריפל טריו "LCD 32 במתנה".
במסגרת המבצע זה, אני מחויב לתקופה של 36 חודשים דרך כרטיס האשראי על סך של 39 ש"ח שמשולמים ישירות לחברת ח.י על טלוויזיית ה-LCD שכביכול אמורה להיות במתנה (במסגרת המבצע שלכם).
מחברת הוט הובטח לי שאני אראה את הזיכוי של ה-39 ₪ בחשבוניות (במהלך תקופה של 36 חודשים). במסגרת דין ודברים עם נציגי חברת הוט הגענו להסדר שהזיכוי יהיה על סך 30 ₪. וסך התשלום לאחר הזיכוי יעמוד על 312 ₪+39 ₪ שמשולמים ישירות לחברת "ח.י". צוין שהזיכוי של ה-30 ₪ הוא ל-18 חודשים ולאחר מכן יש להגיע להסדר חדש. בסוף יוני נגמרו ה-18 חודשים של הזיכוי ובתאריך ה-2/7/13 דיברתי עם נציגי חברת הוט על מנת להגיע להסדר חדש. יש לציין שנותרו לי עדין 18 חודשי תשלום לחברת ח.י על טלוויזיה שכביכול אמורה להיות במתנה. ביקשתי מהנציגים שיתחשבו ושישאירו לי את המחיר על כנו (312 ₪). הנציגה אמרה לי שהיא יכולה לתת מחיר כזה בתנאי שהיא תוריד לי את ערוצי ה-HD. לא הסכמתי להצעה זו, מכיוון שזה ערוצים שאני צופה בהם. לאחר דין ודברים הגענו להסדר שהמחיר יעלה ל-330 ₪ ובתמורה אני אקבל עוד 3 ערוצי ספורט. באמצע חודש יולי קיבלתי חשבונית על סך של 342 ₪ לתקופה הבאה: 16/06/2013-15/07/2013.

כפי שניתן להבין מהאמור לעיל, זה לא הסכום שסוכם עם נציגי הוט. סכום החיוב אמור להיות יחסי, כלומר חצי חודש על בסיס המצבע הישן שזה כ-156 ₪+ חצי חודש לפי ההסכם החדש שזה כ-165 ₪ שזה סה"כ כ-321 ₪. בכל מקרה הסכום לא אמור לעבור את ה-330 ₪ (החיוב לפי ההסכם החדש). כאמור החיוב שקיבלתי הינו על סך 342 ₪ בנוסף אני משלם גם 39 ₪ לחברת ח.י, סה"כ תשלום של 381 ₪. ניסתי לדבר עם אחד מנציגי הוט ולבדוק את פשר החיוב, הנציג הציג בפני כל מיני סכומים של כמה אני משלם על האינטרנט ועל הטלוויזיה ועל הטלפון. יש לציין שבסיכומים שלי עם נציגי הוט תמיד דיברנו על הסכום הסופי, ולכן אך מתפלג התשלום (כמה הולך לטלפון וכמה לאינטרנט) לא מעניינים. סוכם שעל הכל ביחד אני אשלם 330 ₪ ובשום שלב אף נציג לא ציין שהחיוב הראשון יהיה על סך של 342 ₪. הנציג לא נתן לי תשובה ברורה מדוע יש חיוב יתר. בשלב מסוים השיחה התנתקה (לדעתי הנציג פשוט ניתק), יש לציין שזה קורה הרבה פעמים עם הנציגים שלכם. אני מצפה מנציג שכאשר השיחה מתנתקת שיחזור אלי. אני הרי לא יכול לחזור ישירות אל אותו הנציג, אלה עוד פעם לעבור תהליך של המתנה ארוכה על הקו, ורק אז להגיע לנציג אקראי אחר. ההתנהגות של נציגיכם לא מכובדת ולא ראויה. כל השיחות עם נציגיכם המוזכרות לעיל מוקלטות ונמצאות ברשותי.

הואיל ואיני שבע רצון לחלוטין מהשירות שלכם ועקב הפרות בוטות של החוזה אבקש מכם לזכות באופן מיידי את חשבוני. אני רוצה לחזור להסכם המקורי, כלומר אליכם לזכות את חשבוני כל חודש ב-39 ₪ (המבצע של הטלוויזיה במתנה). לא יתכן שאני אגיע לסכומים של כ-381 ₪ בחודש. בנוסף אני רוצה פיצוי על עוגמת הנפש ובזבוז הזמן הרב בשיחות עם נציגיכם.
אני מודיע לכם שאם עניין זה לא יטופל כנדרש ולשביעות רצוננו התנהלותי מכאן והלך תהיה מול עו"ד.

העתקים
פניות הציבור משרד התקשורת.
אמון הציבור.

בברכה
ויטלי דוקשטיין
עוגת נפש ו סוג הנזק :
מופיע בתוכן המכתב. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה