פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטרדות טלפניות מחברת HOT נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏14 ‏יולי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
03.08.2013
לכבוד : הנהלת HOT.
הנידון: בקשה להפסקת הטרדות טלפניות מחברת HOT.
בתחילת חודש יולי (02.07.2013), התקשרו אליי והציעו לי להצטרף לחברת HOT ,למסלול – " מסלול למגזר הרוסי" .
תחילה דיבר איתי רומן ( נציג מכירות של החברה) ושכנע אותי לעבור למסלול הנ"ל. בשיחה הראשונה שאל אותי רומן שאלות טכניות ( מספר טלוויזיות בבית, וכמה מתוכן ארצה לחבר לחברה), ברצוני היה לצרף למסלול 6 טלוויזיות ורומן בתגובה אמר שהתקנת ששת הממירים תעשה ללא תשלום .לאחר שיחתנו העביר רומן פירוט מלא של המסלול ובתוכו היה רשום שהתקנת עד ארבעה ממירים זה ללא תשלום . בעקבות הפירוט של המסלול חזרתי בשיחה טלפונית לרומן והעליתי את הנושא הנ"ל כאשר אני מדגיש כי בשיחתנו הראשונה היה מדובר על התקנת שישה ממירים ללא תוספת תשלום ורומן אישר זאת ואמר שין מה לדאוג שאכן הם ללא תשלום – ולאחר שיחה זו ביצעתי את העסקה.
באותו ערב בו ביצעתי את העסקה (14.07.2013), חזר אליי אנטולי ( נציג אחר מהחברה HOT ) בכדי למסור לי שהוא ממשיך לטפל בי ובינתיים שולח לי את החוזה של העסקה למען אישור סופי של המסלול. ברגע שקיבלתי את החוזה שמתי לב שגובים ממני תשלום על סך 400 ₪ על התקנה . בעקבות זאת חזרתי לאנטולי ושאלתי אותו מדוע גובים ממני 400 ₪ על התקנה כי תחילה היה מדובר שההתקנה היא ללא תשלום. באותו יום חזר אליי אנטולי ואמר לי שגובים 400 ₪ עבור תוספת על התקנה של שני ממירים, הסברתי לאנטולי שהסכמי עם רומן היה אחר – ההתקנה ללא תוספת תשלום וביקשתי שרומן יחזור אליי עד השעה 10:00 למחרת בבוקר.
למחרת בבוקר לא חזר אליי אף נציג ובעקבות זאת התקשרתי מספר פעמים בסביבות השעה 10:00( בזמן שביקשתי שיחזרו אליי) בכדי לבטל את העסקה. אנטולי חזר אליי עם הצעה לשלם עבור ממיר אחד , אבל אמרתי לו לבטל את העסקה , הוא הסכים ובזה זה נגמר.
לאחר מספר ימים התקשרו אליי מHOT להודיע על התקנת ממירים בביתי ואני הסברתי להם שאני ביטלתי את העסקה ואין צורך להגיע אליי והנציג הסכים .
לאחר אותה פעם ממשיכים להטריד אותי מחברת HOT - אם זה בשיחות על התחברות לחברה ( שכל פעם אני אומר שיפסיקו להתקשר אליי ולהטריד אותי ) , ואם זה בשיחות חוזרות על התקנת הממירים ( שוב אני אומר שיפסיקו להתקשר אליי ולהטריד אותי ).
ברצוני להדגיש כי כל הנתונים במכתב הנ"ל נכונים – והשיחות מוקלטות . אני דורש להפסיק להתקשר אליי ולהטריד אותי אחרת אני יגיש תביעה לבית המשפט.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אני דורש להפסיק להתקשר אליי ולהטריד אותי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה