פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלת קליטה בערוצים שחוזרת על עצמה ולא נפתרת לגמרי + טיפול מגוחך מצד הוטd נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
קיימת תקלה בערוצי HD שאינה נפתרת לחלוטין וחוזרת על עצמה לעיתים קרובות מידי. נציגי הוט אינם מטפלים בפניות שלנו כראוי וההמתנה לטכנאי אורכת כשבוע כמו כן אינם נעתרים לבקשתנו להעביר את התקלה לטיפול מנהל כל פעם מחדש אנו מסבירים שהתקלה חוזרת ושצריך טיפול מעמיק יותר ולכן אנו מבקשים לדבר עם מנהל ואינם נעתרים לבקשתנו. בתקלה האחרונה בזמן שאנו מחכים לטכנאי כשבוע ואולי יותר התקלה הסתדרה בעצמה, שום נציג לא חזר אלינו מאז בכדי לזכות אותנו על השבוע של התקלה. עכשיו התקלה שוב חזרה ואנו לא מצליחים להשיג את הוט בטלפון, ניסינו ברביעי ובחמישי עד שהתייאשנו מההמתנה המייגעת ובשישי הייתה אופציה בהמתנה שנציג יחזור אלינו בטווח של 3 שעות הסכמנו גם שיחזרו בשבת ושום נציג לא חזר עד היום (ראשון) וזו לא הפעם הראשונה. בכל פעם ששלחו טכנאי נאלצנו לעזוב את העבודה מוקדם, אבל לאחר כ"כ הרבה תקלות הסברנו שאיננו יכולים להעדר מהעבודה בכל פעם שישנה תקלה, זה לא נראה טוב וגם זו הוצאה שיורדת מהמשכורות שלנו בכל פעם מחדש. אנא טפלו בתקלה סופית ולא על חשבוננו. אנו לא רוצים להחליף ספק טלוויזיה באופן כללי אך אם התקלה לא תיפתר סופית נאלץ להתנתק משירותי הוט. תודה ולהתראות
כספי סוג הנזק :
טיפול בתקלה באופן סופי ! בשעות הערב או בשישי כאשר אנו בבית ולא על חשבוננו !! פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה