פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלות,הקפצת מחיר,בקשת ניתוק,המתנה מ"ס חודשים,המתנה לטכנאי לקחת ציוד שלושה פעמים חצי יום בכל פעם ולא מגיע..... נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏08 ‏מאי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 08/05/2013 ביקשתי להתנתק מהוט עקב הקפצת מחיר מ 330ש"ח ל 480ש"ח לחודש (שלושה חודשים לפני עשיתי תכנית חדשה של הטריפל בסך של 330ש"ח לחודש).ועקב ניתוקים רבים בטלוויזיה, אינטרנט וטלפון. נאמר לי שנציג יחזור אליי והכן אחרי מ"ס ימים חזר אליי נציג ועוד נציגים לשכנע אותי להישאר בהוט ולא הסכמתי. לבסוף נאמר לי שהמנוי בהקפאה ולא אשלם מתאריך 30/05/2013 ונציג יחזור אליך ושוב מתקשרים אליי בניסיונות רבים להישאר בהוט. לבסוף קבעו לי תאריך ל 18/07/2013 לקחת את הציוד(ממירים,ומודם אינטרנט,טלפון) בין השעה 13:00 ל 15:00 הייתי בבית עד שש בערב ולא הגיעו כאשר התקשרתי בשעה 15:00 מדוע טכנאי לא הגיע? נאמר לי שהטכנאי התקשר אליי ולבן זוג שלי וגם הגיע לבית שלי ואף אחד לא היה. כמובן שזה שקר של הטכנאי, אף אחד לא הגיע,לא התקשר ועשו לי אותו תרגיל עוד פעמיים כך שחיכיתי בכל פעם חצי יום ובכל פעם קבעו מועד אחר. ולבסוף החליטו שטכנאי ייצור איתי קשר לאיסוף הציוד. כמובן ששום טכנאי לא התקשר לאיסוף הציוד אבל מדי יום מספר פעמים מתקשרים אליי נציגי מכירות של הוט ומשגעים אותי להישאר ואני אומר להם לא רוצה ושלחו טכנאי לקחת את הציוד ושוב משקרים לי עד היום שיתקשרו לקחת את הציוד ואף אחד לא מגיע לקחת את הציוד שנמצא בביתי כאבן שאין לה הופכין. הוט לא השאירו לי ברירה ואני מתכוונת לגשת לבימ"ש לתביעות קטנות. בתודה מראש, אני יודע שתטפלו בנושא הזה.
כספי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה