פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תביעת שווא על פריט ציוד חסר נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
מאת: שלומית גנץ (לקוח הוט מספר 60868829)
שלום רב,
בתאריך 26/06/13 החזרתי לחברת הוט (אחרי שהתנתקתי מהם מספר חודשים לפני זה אבל הם פישלו מספר פעמים באיסוף הציוד) ציוד מלא וקיבלתי מהנציג אסמכתא שהציוד הוחזר. אחרי מספר ימים קיבלתי מהם הודעת SMS שהציוד הוחזר במלואו והטיפול בעינייני הסתיים.
להפתעתי כשבועיים לאחר קבלת ה- SMS אני מקבלת שיחה מחברת עו"ד שהוט עובדת איתה שחסר כרטיס הממיר והם דורשים 700 שקל עבורו.
כמובן שזה שקר מוחלט, הציוד הוחזר במלואו, וכמובן שאין לי שום צורך בכרטיס הנ"ל וגם הוט בעצמם מודים שאין לו שום ערך בשבילי.
כמו כן דיברתי עם הוט מספר פעמים בניסיון להבין איזה חלק מהציוד לא הוחזר פיקססתי לחברת הוט 6 פעמים(!!!) את טופס החזרת הציוד שהם בעצמם נתנו לי .לא היה תאום בין מה שהוט מסרו לי לבין מה שמשרד עו"ד מסר לי רק בטלפון האחרון היה תיאום ביניהם. בחלק מהשיחות הנציג אמר לי שלפי מה שהוא רואה החזרתי את כל הציוד. ולמרות כל זאת הם עדיין לא הסירו את תביעת התשלום.
בחיפוש באינטרנט לא הופתעתי לגלות שזו התנהגות רגילה של הוט (קראתי מאות תלונות נגדם)שמנסה לסחוט לקוחות שעזבו אותה בכל מיני דרכים ולא מפתיע שהיא זכתה בתואר המפוקפק של החברה הגרועה בישראל.
בנוסף מפתיע שהם מנסים לסחוט כסף אחרי שהם חתמו על החזרת הציוד (הם אמורים לבדוק בנוכחות הלקוח שכל הציוד הוחזר) ובנוסף טוענים שחסר חלק שאין ללקוח מה לעשות איתו בכלל.
אני לא מתכוונת לשלם לחברה שמנסה לגנוב את הלקוחות אפילו אגורה אחת שחוקה ומצידי שייקחו אותי למשפט.
אני מעוניינת להגיש תלונה על ההתנהגות הבזויה והבריונית והידועה לשימצה של הוט.
בתודה מראש,
שלומית גנץ
כספי סוג הנזק :
סגירת התיק לאלתר !!! וביטל החוב הבלתי מוצדק פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה