פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעת טכנאי לעסק, יחס וזלזול כלפי לקוח עסקי נושא התלונה:
מליקין יגאל שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 5.8 היה אמור להגיע אלי טכנאי לתיקון בעיית ניתוקים, כולה להחליף שקע חמש דקות עבודה, היתי טכנאי בהוט אני יודע.

בתאריך והשעה הנ"ל הטכנאי לא הגיעה. התקשרתי למוקד התמיכה של הוט ובחור מאוד נחמד בשם סרגיי הסביר לי שהמחלקה העסקית סגורה, אחרי שרבתי איתו בטלפון הוא הבטיח לבדוק איפה הטכנאי ולחזור אלי.
לא ב שש ולא בשבע, לא טכנאי ולא סרגיי עם התשובה, התקשרתי שוב אבל אחרי חצי שעה החלטתי שאני יורד מהקו..

דרך הגב, הסכם שנחתם מולי אומר כי הטכנאי יגיעה במידה ויש תקלה תוך 4 שעות. הצחקתם אותי, הוט לא מכבדים את ההסכמים האלו

עד עכשיו התקלה שלי לא הסתדרה.
זמני המתנה בשמיים ומחירים גבוהים.
יחס משפיל, זלזול, אי הספקת שירות
עילבון, עוגמת נפש, סוג הנזק :
פיצוי כספי, טיפול בבעיה, התנצלות פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה