פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבת 100 ש"ח מחשבון הבנק - לקיחה ללא ידיעתי או אישורי נושא התלונה:
ששון שימי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ברצוני להלין על חברת הוט – כבלים על התנהלות מחפירה.
לפני מספר חודשים ביקשתי להתנתק מהחברה לאחר ששבעתי משירות מחפיר מצד החברה.
שלחו אלי שליח על מנת לאסוף את הציוד, אולם רק ממיר אחד היה ברשותי בזמן שהשליח הגיע לאסוף.
הסברתי להם טלפונית שהממיר השני שלי נמצא אצל ההורים (בגין מעבר דירה שביצעתי לפני כן), מאז הספקתי לאסוף את הממיר והוא נמצא ברשותי כבר 3 חודשים אך עדיין לא הגיעו לאסוף אותו.
היום בדקתי את חשבונית האשראי וגיליתי שהוט לקחו ממני 100 ₪.
בשיחה שלי עם נציגת השירות (שיחה שארכה שעה שלמה – מתוכה שוחחתי עמה רק 5 דקות!!! רוב הזמן המתנתי) הוסבר לי שנלקחו ממני 100 ₪ על איסוף הציוד ובנוסף, שלחו אלי שליח בזמן שלא הייתי בבית (מעולם לא שמעתי על כך !!!)
בשיחה – הנציגה הסבירה כי חברת בת לקחה את ה 100 ₪ האלו – בעוד שבחשבונית מופיע שם החברה "הוט" !!!!
הסברתי לה שאני לא מוכן לשלם את 100 השקלים הללו שכן מעולם לא אמרו/הסבירו/רמזו על כך שעצם איסוף הציוד יעלה לי כסף שכן זוהי גניבת כספי (אני מוכן להקשיב לשיחות המוקלטות).
היא הסבירה כי אין אפשרות אחרת ועצם העובדה שהשליח הגיע פעם לביתי אני אצטרך לשלם.
מאוד לא מקובל על דעתי רעיון לקיחת הכסף ממני שלא בידיעתי!!!! לא באישורי!!! ועל אחת כמה וכמה ע"י חברה דורסנית ומשפילה כמו הוט!!!
אני מוכן לעשות ככל שיידרש על מנת לקבל את כספי (אמנם רק 100 שקלים, אבל גם שקל 1 לא הייתי מוכן לשלם לחברה המחפירה הזאת!!)
מיד בתום יום העבודה אני אגש למשטרת ישראל ואגיש תלונה על גניבת 100 שקלים מחשבוני!
אשמח לקבל ייעוץ משפטי לקראת תביעה.
בתודה מראש,
שימי ששון
כספי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה