פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה כוזבת להשבת ציוד מודם נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
הנידון:מכתב בלתי מוצדק על השבת ציוד מודם

שלום רב,
בתאריך ה7 ביולי התנתקתי משרותי הוט דרך אתר "נתק" בשל שרות גרוע מאד ולאחר תלונות חוזרות ונשנות שלא נענו על ידי החברה. גם לאחר הניתוק אף אחד לא חזר אליי על מנת שיבואו לאסוף את הציוד. פניתי דרך הפייסבוק ודרך הטלפון מספר רב של פעמים.
לבסוף קיבלתי תשובה בפייסבוק ממורן בתאריך 16.7.13 שתואם איתי תאריך לאיסוף הציוד ב28.7.13. כמובן שאף אחד לא דיבר איתי ולא תאם איתי כלום, ולמרות זאת, נשארתי בבית ולא הלכתי לעבודה על מנת לחכות לנציג שיבוא לאסוף הציוד.
ב28.7.13 הגיע בחור בשם ניסים מחברת הוט.
בשל נסיון עבר של חברה יקרה, הפצרתי בניסים שיעבור חדר חדר ושיבדוק שאכן לקח את כל הציוד.
הוא עשה זאת וכדי להרגיע אותי, אף כתב לי באישור על החזרת הציוד ש"הוחזר כל הציוד" (יש לי העתק האישור).
למרות זאת, בתאריך ה2.8.13 חברת הוט הוציאה אליי מכתב שהגיע ב6.8.13, הטוען שיש ברשותי מודם טלפון אותו לא החזרתי ושלמרות פניות החברה (??????) לא החזרתי.
אני כבר שעה וחצי על הקו בניסיון נואש לתפוס את הוט. חשבתי שלא אצטרך יותר לעבור הסאגה הזאת עם הוט שוב, אך הנה זה קורה. בחורה בשם אינה ענתה לפני רבע שעה ושוב ביקשה שאחכה והיא מייד מעבירה אותי למי שצריך. אני עדיין ממתינה ובינתיים כותבת אליכם.
משנת 1997, כשהייתי סטודנטית בתל אביב, הייתי מנויה לחברת הוט. הדרך היחידה לתפוס את החברה היא כשמתקשר מישהו מטעמה לנסות לשכנע אותי לחזור אל החברה, ומאז שהתנתקתי נעשו אינספור נסיונות כאלה.
נשגב מבינתי דרך ההתנהלות, אבל זו כנראה הבחירה המיוחדת של החברה לשמר לקוחות ותיקים.
אני מבקשת להוציא אליי אישור מיידי בטלפון ובדואר שכל הציוד הוחזר לחברה. אין לי אפילו כבל אחד שלהם שנשאר פה. ובנוסף, החזרתי להם שלט חדש שהם הוציאו וקניתי ב30 שח רק שבוע לפני שהתנתקתי,.
עליו אף אחד לא חשב לזכות אותי....
כמו כן, אבקש שיבדקו ברישומים שלהם כמה רדפתי אחריהם כדי שמישהו יבוא לקחת מפה את הציוד.
תודה
מאיה

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה