פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות טכנאי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏08 ‏אוגוסט ‏2013 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
לאחר מעבר דירה, זומן ביקור של טכנאי שבוע וחצי לאחר המעבר. בשעה היעודה המתנתי בבית. חלון הביקור היה בין 07:30 לעשר וחצי. בשעה 08:55 נכנסתי למקלחת. בשעה 09:05 יצאתי ממנה. ראיתי שני מספרים שלא נענו. בשעה 08:57 המספר 054-9776812 ובשעה 09:00 077-8012030. לאחר שלא ענו לי באף אחד מהמספרים ושיחה עם מוקד מעבר דירה התברר לי כי אם אין מענה לאחר שני צלצולים הטכנאי לא מגיע.
פיצוי כספי, חיבור מיידי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה