|
|
|
|
|
|
שירות טכנאי |
נושא התלונה: |
יום חמישי 08 אוגוסט 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לאחר מעבר דירה, זומן ביקור של טכנאי שבוע וחצי לאחר המעבר. בשעה היעודה המתנתי בבית. חלון הביקור היה בין 07:30 לעשר וחצי. בשעה 08:55 נכנסתי למקלחת. בשעה 09:05 יצאתי ממנה. ראיתי שני מספרים שלא נענו. בשעה 08:57 המספר 054-9776812 ובשעה 09:00 077-8012030. לאחר שלא ענו לי באף אחד מהמספרים ושיחה עם מוקד מעבר דירה התברר לי כי אם אין מענה לאחר שני צלצולים הטכנאי לא מגיע.
|
פיצוי כספי, חיבור מיידי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|