פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על השירות אינטרנט נושא התלונה:
ניקולייב ויטלי שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏14 ‏יולי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
בוקר טוב
שמי ניקולייב ויטלי
הסבר התקלה – כשמדבר בskype שיחה מתנתקת . משחק במשחק רשת הפינג קופץ ל 999 ומשחק ניתקה. כשזה קורה אין לי אינטרנט בכלל ומצב נויות במודם לא תקין . רק איפוס של המודם ונתב רשת פותר את התקלה.
אני סובל מתקלה טכנית יותר משבועיים. בפעם ראשונה כשהתקשרתי לגבי תקלה הייתי מחובר בחיבור ללא חייגן של בזק בינלאומי. קיבלתי תשובה בתמיכה שתקלה בספק ( עכשיו תגידו כשלקוח מחובר בחיבור ללא חייגן איך יכולה להיות תקלה בספק אם אני מקבל את הכתובת IP ממכם????? ואתם מוצאים אותי לאינטרנט ולא הספק????? אם הנציגים לא יודעים מה זה אומר – זאת תקלה חמורה. אני בכל זאת התקשרתי לספר – נאמר לי אחרי כמה בדיקות שאין להם שום תקלה . לא רציתי להיות כדור מהפינג פונג והתחברתי לעוד ספק שהוא – ORANGE. שיניתי סוג חיבור לחייגן. וגם עם הספק השני הייתה אותה תקלה. מה זה אומר כשבשני ספקים יש אותה תקלה? ממש לא!!!
עבר שבוע ואף אחד לא עזר לי עם התקלה. התקשרתי שוב למוקד תמיכה של הוט. תואם לי טנאי ל 5.08.2013. הגיע טכנאי שלא בדק שום דבר. אמר שהכל תקין בכל זאת רצה להחליף לי המודם. מודם חדש לא היה תקין אז טכנאי התקשר בטלפון ונתן לנציגה איזה מספר ואמר לי שהכל תקין. יחד עם זאת נשאר לי מודם הישן. עבודה של הטכנאי לא הייתה טובה בכלל. שיקר לי בפנים ועבד על המערכת. תקלה לא נפתרה.
אתמול 06.08.2013 התקשרתי לתמיכה – חיכיתי על הקו יותר משעה כדי לקבל מענה. דיברתי עם הנציג בשם לישאי ( מתנצל אם כתבתי את השם שלו בצורה לא נכונה) . עשיתי איתו את כל הבדיקות בפעם נוספת. קיבלתי תשובה שמודם לא תקין ( התקשרתי כשמודם היה תקוע ) . נציג אמר לי שצריך לתאם טכנאי שוב. הייתה זמינות רק ל 14.08 . זה לא היה מקובל אלי וביקשתי לדבר עם המנהל. אם אני יודע נכון לפי מדיניות החברה אם תקלה לא נפתרה עד 48 שעות לאחר ביקור הטנאי – צריך לשלוח טכנאי מיידית. שימו לב אני עם התקלה יותר משבועיים. היום 07.08 התקשרתי שוב למוקד התמיכה – ענה לי נציג בשם באשערם ( מתנצל אם כתבתי שם לא נכון) נציג בכלל לא היה נחמד . לא הבין שיש לי תקלה הרבה זמן . פשוט לא רציתי לדבר איתו כי הבנתי שאין עם מי לדבר. אני מתקשר לתמיכה לא כדי להילחם עם הנציגים . אני זקוק לעזרה ולא מקובל כשנצים מזלזל במה שאני אומר. בסופו של דבר ענה נציג בכיר בשם חאי בשיחת און ליין. גם הוא לא הבין אותי. הוא לא בדק פניות הקודמות שלי לא הרגשתי שהוא רוצה לעזור לי. אני בחיים לא הרמתי את הקולי על הנציג תמיכה אבל לא הייתה לי ברירה. שוב רצה לעשות איתי אותם בדיקות שעשיתי במשך שבועיים. סירבתי לו כי כמה אפשר לעשות אותם בדיקות. אם הוא היה קורא פניות קודמות היה מבין על מה מדובר . אם הוא היה מקצועי היה מבין שאני כבר מתוסכל וכל התנהלות. נצי זלזל במה שאני אומר סם אותי על ההשתקה כדי לא לשמוע אותי. אני רוצה להתלונן על הנציג בכיר. זה לא השירות שלקוחות צריכים לקבל מנציג תמיכה בכיר. אני לא ביקשתי פיצויים או דברים אחרים. אני בסך הכל רוצה שהשירות שאני משלם כל חודש יהיה תקין. אני רוצה לקבל טכנאי מיידי שהפתור את התקלה. אם לא אקבל טכנאי עד סוף השבוע הזה אני התנתק ממכם .
בנוסף כשביקשתי מנציג בכיר מספר פקס של פניות הציבור הוא שיקר לי ונתן מספר לא נכון ( מספר שקיבלתי ממנו 0777078082) ומספר פקס הנכון שמצאתי אותו באינטרנט והוא כן נכון 0777078282..
היום 09.08.2013 היה אצלי טכנאי בכיר כדי לסדר את התקלה שיש לי בבית. הוא רק החליף את המודם ומאז בכלל אין לי אינטרנט. טכנאי אמר לי שזה בסדר שאין לי אינטרנט ועד יום ראשון זה הסתדר. התקשרתי לתמיכה טכנית שוב .
אני מתנתק ממכם סופי. אין לי כוח לכל השקרים וחוסר מקצועיות של הנציגים וטכנאים.
מאז שהיה אצלי טכנאי אינטרנט כל הזמן מתנתק. אני לא כדור לפין פונג ואין לי יותר כח. אני נכה ב 100% ואינטרנט זאת הדרך יחידה להיות בקשר עם החברים שלי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיטרון מיידי לתקלה פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה