פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות ברמה ירודה ביותר נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏08 ‏אוגוסט ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
הוט שירות טכני סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום לכולם,

מזה זמן רב, חברת הוט צימצמה את מספר העובדים בשירות לקוחות וגם בטכנאיי השירות הניתנת בשטח בבית הלקוח.
עקב זה, לאחר המתנה של (43 דק' בפעם הראשונה ו-57 דק' בפעם השניה) הצלחתי להגיע סוף סוף לשירות הטכני.
הבעיה אצלי זה מזה כ-4-5 שנים האינטרנט והטלפוניה עובדים בצורה מבישה. כאשר הבעיה מיתוררת, 100 מ"ב אופך להיות 1-5 מ"ב ובטלפון הצד השני שומע אותנו מקוטה.
את הבעיה פותרים ע"י החלפת כבל מחוץ לבנין עד לארון תיקשורת. התקלה חוזרת על עצמה פעם ב- 4 עד 6 חודשים. באים מחליפים הכבלים בחוץ וחוזר חלילה. בדרך כלל האותו יום או לכל היותר למחרת היום.
רק שהפעם יצא לי המיץ עד שהגעתי לשירות טכני ואז לתדהמתי הציעו לי לשלוח טכנאי לתיקון הבעיה רק לאחר 4 ימים. !!!
וזה למה? כי אין להם טכנאים פנויים. !!!
אני מנוי של החברה מלפני שהיא התמזגה והפכה ל"הוט". כלומר מיום הראשון של חברות הכבלים החוקיים בארץ.
בנוסף לזה אני מנוי של החברה ב:
1) טלוויזיה
2) טלפון
3) אינטרנט
4) ספק אינטרנט ( HotNet).
הם ברוב חוצפתם דורשים ממני הבנה במחסור של הטכנאיים. !!!
לא מתפקידי להבין אותם וקמצנות שלהם על חשבון שירות סביר.
אני משלם כ- -.500 ש"ח לחודש והדרישה שלי לתיקון בזמן סביר (למוחרת היום) איננה מוגזמת לכל הדעות.
עקב זלזול בלקוחות אני מתנתק מהם לאלתר, ע"מ ללמד אותם לקח על היחס הלא מקובל (לא רוצה להגיב במילים חריפות יותר) הזה.
חברה שמתנהלת בצורה כזו לקוחותיה אין לה זכות קיום כלל וכלל.

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה