פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טריפל שקרס נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏14 ‏יולי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:

בתאריך 14/7/2013 בשעות הערב גיליתי שאין לי שום שירות של שירותי הוט, עליהם אני מנוייה ומשלמת כל חודש, לא אינטרנט, לא טלפון ולא טלויזיה.
פניתי לתמיכה הטכנית ונאמר לי שהטריפל בביתי קרס ושאין אפשרות לפתור לי את התקלה בטלפון וכי צריך להגיע טכנאי לביתי וזה יהיה רק יום למחרת.
הסברתי לנציגה שאני לא יכולה להיות מנוטרלת ללא השירות שלהם, מכיוון שהייתי צריכה לבצע מצגת לעבודה ליום למחרת ולשם כך נזדקקתי לשירותי האינטרנט באותו הערב. היא הסבירה לי שיש להם שירות בשעה בה דיברנו, אך מכיוון שהתקלה לא דווחה מראש, אין להם אפשרות לשלוח כעת טכנאי, על אף שיש טכנאים שעדיין עובדים.
לאחר ויכוחים רבים והסברים מדוע דווקא היום אני לא יכולה להרשות לעצמי להיות בלי אינטרנט (בעיקר) בשל אילוצים מקצועיים, נאלצתי מחוסר ברירה להסכים שיבוא טכנאי יום למחרת אך הסברתי לנציגה שלשם כך איאלץ לצאת באמצע יום העבודה על מנת לקבל את הטכנאי (שאלתי אם ישנה אפשרות שטכנאי יגיע בשעות הערב אך היא אמרה שאינה יכולה להבטיח זאת).
הסברתי לנציגה על הנזקים שנגרמו לי, על כך שבאותו הערב נאלצתי להביא בייביסיטר בתשלום (לתינוק קטן) וללכת לחברה להכין את המצגת ולמחרת נאלצתי לצאת באמצע יום העבודה (על חשבוני הפרטי, בשעות שלא ישולמי לי בגינם בעבודה) והיא אמרה שיפצו אותי על השעות בהם לא היה לי שירות, הבטיחה שתחזור אלי כעבור יומיים מכיוון שלמחרת הסבירה לי שלא עובדת במשמרת.
ביקשתי שתברר לגבי פיצוי כספי גם על עוגמת הנפש וגם על הנזקים, שכן אני לא עשיתי דבר שגרם לתקלה ואני משלמת להם מספיק כסף כדי שהשירות יעבוד כמו שצריך, היא אמרה שתבדוק ומאז נעלמו עקבותיה. פניתי לשירות הלקוחות של הוט דרך האינטרנט מכיוון שזמן ההמתנה בטלפון גבוה מאוד והם הבטיחו שיחזרו אלי תוך 5 ימי עסקים.
בינתיים, אנחנו חודש אחרי ולא שמעתי מנציג של הוט.
אני מבקשת לבדוק מדוע לא חזרו אלי טלפונית בנושא הפיצוי שהובטח לי ומבקשת לקבל פיצוי נאות על המקרה.

כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי הן על התקלה והן על עוגמת הנפש שנגרמה פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה