|
|
|
|
|
|
שירות לא סביר ואי אספקת שירות |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
עקב ניתוק האינטרנט אשר מסופק לי על ידי הוט. יצרתי קשר עם נציגת שירות טכני אשר לאחר מספר בדיקות הודיע לי כי נדרש לשלוח טכנאי וכי זה יגיע ביום רביעי (היום שבת) בעוד ארבע ימים. העובדה שאני נותר ללא אינטרנט בארבעת הימים הקרובים לא שינתה את הגזרה. על אף שהבהרתי כי במודבר בפגיעה מהותית מבחינתי. בנוסף בקשתי לדבר עם בכיר נענתה בתשובה כי בכיר יחזור אלי תוך שני ימי עסקים והובהר לי כי מנהל המשמרת ולחילופין כל דמות בכירה יותר מנציגת השירות לא ישוחחו איתי קודם.
צורת התיחסות זו איננה יחס סביר ללקוח.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
חידוש אספקת השירות תוך שעות ואפשרות לפנות לדמות בכירה באותה השיחה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|