פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לא סביר ואי אספקת שירות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
עקב ניתוק האינטרנט אשר מסופק לי על ידי הוט. יצרתי קשר עם נציגת שירות טכני אשר לאחר מספר בדיקות הודיע לי כי נדרש לשלוח טכנאי וכי זה יגיע ביום רביעי (היום שבת) בעוד ארבע ימים. העובדה שאני נותר ללא אינטרנט בארבעת הימים הקרובים לא שינתה את הגזרה. על אף שהבהרתי כי במודבר בפגיעה מהותית מבחינתי. בנוסף בקשתי לדבר עם בכיר נענתה בתשובה כי בכיר יחזור אלי תוך שני ימי עסקים והובהר לי כי מנהל המשמרת ולחילופין כל דמות בכירה יותר מנציגת השירות לא ישוחחו איתי קודם.
צורת התיחסות זו איננה יחס סביר ללקוח.
עוגמת נפש סוג הנזק :
חידוש אספקת השירות תוך שעות ואפשרות לפנות לדמות בכירה באותה השיחה פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה