פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה בגין טיפול לקוי בהחזר ציוד להוט נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
לצערי הרב קיבלתי הודעת התראה טרם נקיטת הליכים משפטיים ממשרד עורכי דין בגין חוב עבור החזרת ציוד אותו החזרתי כדין ואף קיבלתי אישור המעיד על כך
למרות פניות חוזרות ונשנות שלי אליכם, אף אחד אצלכם לא טרח לעדכן את המערכות שאיני חייבת כבר שום ציוד ולפיכך לא חייבת דבר להוט בגין ציוד זה.
כמו כן שלחתי מספר פעמים את האישור המצורף עבור החזרת הציוד אך לא חזרו אלי אפילו פעם אחת כדי לאשר שאכן קיבלו את האישור על אף שהבטיחו שכך יעשו.
אני עומדת חסרת אונים מול האטימות וחוסר המקצועיות שמגיעים לידי מכתב איום מעורך דין עבור חוב שאיני חייבת ושמולו יש לי אסמכתא רשמית שלכם שמעידה שאיני חייבת דבר.
שלחתי את האישור הנ"ל גם למשרד עורכי הדין איתם גם דיברתי בטלפון אך לא קיבלתי שום תגובה על כך.

למותר לציין שההתנהלות הנ"ל שלכם גורמת לי עוגמת נפש רבה ביחוד לאור העובדה שאני לקוחה וותיקה של הוט.

אני מבקשת שתבטלו מייד את החוב הנ"ל בגין הציוד שכבר החזרתי ותשלחו לי מכתב רשמי המעיד על כך, כולל הפנייה לעורך הדין שיבטל את ההליכים הנ"ל נגדי.

נ.ב
באישור החזרת הציוד מופיעה הערה לפיה הציוד אינו תואם את הציוד הרשום. לדעתי ההערה מקורה בטעות של הוט שנבעה מהשוואת הציוד לציוד הנוכחי שיש ברשותי (קיבלתי לפני כן ציוד חדש עם ההתחברות המחודשת שלי להוט).
בכל מקרה אני החזרתי את כל הציוד שהיה ברשותי ושאותו קיבלתי מהוט.
עגמת נפש סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה