|
|
|
|
|
|
לא מאפשרים להתנתק |
נושא התלונה: |
יום ראשון 11 אוגוסט 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום,
בתשובה לפנייתך "איך מתנתקים מהוט?":
לצערנו, אנו נתקלים בתקופה זו בעומסים חריגים ובזמני המתנה ארוכים מהרגיל.
הינך מוזמן לפנות לנציג תמיכה טכנית במספר חינם: 1-801-700-700 או דרך *6900 (בתשלום).
מזה יותר משבוע שאנחנו מנסים בכל דרך להתנתק מהוט ואלה התשובות שאנחנו מקבלים לאחר שהאתר שלכם בא לעזרתנו (קודם בכלל לא התייחסו אלינו) כל נציג מסרב לקבל הודעה, במספר שהגברת שרה מפנה בתגובתה אין שום נציג שירות אלא תמכה טכנית לתקלות ובמילא יש זמן המתנה של 52! שיחות לפנינו .
מיואשים.
איך בכלל התחברנו לחברה הזו שמזלזלת בנו.
איפה כחלון? שיבוא ויעשה סדר כמו שעשה בסלולר.
בכבוד רב,
שרה
|
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|