פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה מ"ס 84707 לא באים לקחת את הציוד.עוגמת נפש,וביבוז זמן יקר שלי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏19 ‏מאי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום! אתמול בתאריך 07/08/2013 שעה 08:40 התקשרה נציגה מהוט ואמרה לי שיבואו מחר טכנאי של הוט לקחת את הציוד בין השעות 08:00 עד 10:00, שאלתי אם אפשר יותר מאוחר והנציגה ענתה לי שלא, אמרתי בסדר. בבוקר לא הלכתי לעבודה עד שהטכנאי יגיע והכן בשעה 08:00 התקשר נציג ואמר שהוא בדרך ובשעה 08:20 הופיע נציג בביתי ואמר שבאתי לקחת את המודם בלבד, שאלתי מה עם הממירים? הנציג ענה בקשיחות אני לוקח אך ורק את המודם ואם אתם לא נותנים אז תשלמו קנס. עניתי שאני מחכה כבר יותר משלושה חודשים שיקחו את הציוד ולא שיקחו בחלקים. אני עובדת וזו הפעם הרביעית שאני ממתינה. כמובן שלא נתתי לנציג את המודם ואמרתי שרק את כל הציוד אני אתן, בדיוק כאשר חיברו אותי לטריפל בלי חלקים אלא באותה עט. כך אני מבקשת שיקחו הכל. עכשיו שאני משחזרת מה היה? הנציג הופיע ללא בגדי הוט ולא שום תג מזהה של הוט. 10 דקות אחרי שהנציג הלך ולא לקח את הציוד(3 ממירים ומודם) התקשרה נציגה ואמרה אני נציגת הוט, אמרתי רק רגע דברי ולפתע הנציגה פרצה אליי בצעקות לא רוצה לדבר עם בעלך הוא אלים, הייתי המומה ונתתי את הטלפון לבן זוגי שכרגיל מדבר בצורה נעימה והאזנתי לשיחה ובשיחה הנציגה דיברה אליו בטון גבוה ולאט לאט הורידה את הטון כי הבינה שהיא מדברת עם אדם מכובד שמדבר יפה ובשקט. כמובן שהנציגה שוב טענה שנחוייב על הביקור כי לא נתתי לנציג(הלא מזוהה)את המודם בלבד. בן הזוג אמר לה תודה ואפנה לגורמים המתאימים. מיד התקשרתי להוט וענו לי אחרי כ 20 דקות. בן הזוג שלי דיבר עם נציגת הוט העונה לשם נעמת. בן הזוג הסביר את מה שהיה עם הנציג הלא מזוהה והיא ענתה שחברה חיצונית לוקחת את הציוד והוא בה לקחת את המודם בלבד. שאלתי למה רק את המודם? והיא ענתה שהם מעבירים בקשה לאיסוף ציוד לחברה חיצונית והם אחראים. שאלתי מדוע אני צריך להפסיד שעות עבודה לקחת את הציוד בחלקים? לא הייתה לה תשובה כמובן. אמרתי לנציגה ששלוש פעמים חיכיתי חצי יום בכל פעם ושום נציג לא הגיע וכשהיתקשרתי לשאול מדוע? נציג הוט ענה שהתקשרו ובאו לקחת את הציוד ולא היית בבית. כמובן שזה שקר ואין להם שום תיעוד שהתקשרו אלינו. אפשר בקלות לבדוק תיעוד שיחות. שאלתי גם מדוע אתמול שהיתקשרתם לא אמרתם שהנציג שיגיע יקח רק את המודם? מדוע לא אמרתם שהנציג לא מהוט? לא הייתה לה תשובה. היא אמרה לי שאני יכול לגשת לנקודת הוט ולהחזיר את הציוד. אמרתי ששלמתי להוט עשרות אלפי שקלים כשייתי מנוי ועכשיו שאני מתנתק משגעים אותי, הפסדתי הרבה שעות עבודה. שאלתי אם אחזיר את הציוד בעצמי האם תשלמו לי? ענתה כמובן שלא. כלומר: כל עוד אני מנויה את תשלמי הרבה כסף ואנחנו גם נעלה את סכום המנוי בלי לומר לכם, ניתן לכם שירות לא טוב (הרבה ניתוקים), וכשתרצו להתנתק אנחנו נוציא לכם את "הנשמה".... ליאת! אני שמתי לב שהתלוננתי בפניכם ומיד למחרת ייצרו עימי קשר וגרמו לי סבל רב. בבקשה תפנו אליהם שוב ותאמרו שמנהל בכיר יתקשר ויגיע אלינו לקחת את הציוד. עד עכשיו יום ראשון תאריך 11/08/2013 שעה 13:00 לא באו לקחת את הציוד. אני מתכוון לתבוע מהוט, שכירות עבור הציוד שלהם שנמצא בביתי מאוחסן יותר משלושה חודשים. בתודה מראש.

עלבון, עוגמת נפש, כספי סוג הנזק :
שיקחו את הציוד שלהם(ממירים ומודם) שמאוחסן אצלי הרבה זמן בבית וכן פיצוי על עוגמת נפש והשאר פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה