פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות ושירות טכני לקוי במיוחד נושא התלונה:
משילקר אשר ואילנה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏11 ‏אוגוסט ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום בתאריך 11/8/13 היתה אצלי בעיה טכנית רק אצלי בבית.
התקשרתי בשעה 15:00 לשירות הלקוחות כדי לפתור את הבעיה.
ששנאמר לי שאין בשעות האלה טכנאי יקבעו איתי במועד אחר מאוחר יותר למחר בבוקר.אף אחד לא היתקשר אז יצרתי שוב פעם קשר עם המוקד כדי לדעת מה קורה עם התקלה נאמר לי שיצרו איתנו קשר במהלך היום לקביעת טכנאי זה היום השני.
בשעה 11 יצרו קשר איתנו לטכנאי להיום בין השעות 13:00 לבין השעה 17:00.
אני ההיתי לאורך כל היום בבית בהמתנה לטכנאי.
בשעה 16 לערך היתקשרו וניתקו בו זמנית את השיחה ונשלח לי אס אם אס שאם התקלה לא תוקנה ליצור קשר שוב עם שירות הלקוחות.
היתקשרתי שוב פעם עם שירות הלקוחות נאמר לי שלא היתה תשובה עם הלקוח ואז הטכנאי ביטל את הגעתו לביתי,ונאמר לי שיצרו שוב פעם איתי קשר ומחר יגע טכנאי לביתי.
לסיכום:
אני מעוד מאוכזב מהשירות הלקוחות בבעית התקלה שנוצרה לציין שאין לי טלויזה,אינטרנט,טלפון.
ביקשתי שיש לי ילדה קטנה שמאוד אוהבת טלוויזיה וביקשתי שיפתרו כמה שיותר מהר.
נציגי השירות אינם עושים את עבודתם נעמנה מבטחים שיעזרו לנו ושולחים אותנו מאחד לשני,ביקשתי לדבר עם מנהל משמרת ולא נתנו לי אמרו שהוא יצור איתי קשר אחרי 2 ימי עסקים .
אני ואשתי מאוכזבים והעוגמת הנפש שנגרמה פשוט מתחת לכל ביקורת
עוגמת נפש סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה