פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עבור תוכן שהוזמן על ידי ילד בן 5 עקב תקלה בממיר נושא התלונה:
אשר ברנדוין  יונתן שם/כינוי:
‏יום שני ‏12 ‏אוגוסט ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

בביתנו קיימים ממרי VOD ישנים מאוד אשר מתנתקים מידי פעם.
בתאריך 6.7.2013 קיבלתי הודעת דואל המודיעה כי ביצעו הזמנה מהממיר של שני ספריות תוכן "ספרית הופ" ו"ספרית ניק ג'וניור".
למחרת התקשרתי למוקד השירותוהסברתי כי ככל הנראה יש תקלה בממיר וכי לא הוזמנו שום חבילות על ידנו הבהרתי גם כי יש קוד בקרת רכישה כך שלא יכול להיות שמישהו הזמין ללא ידיעתנו.
הנציגה ה"חביביה" הסבירה לי כי כל הנראה מדובר בטעות ושהיא תבטל את החבילות ושאין לי מה לדאוג כי היא לא רואה חיוב בפועל בתאריך 15.7.2013 חויבתי ב21.30 ש"ח מעבר לחיוב בו הייתי אמור להיות מחוייב. אתמול קיבלתי שוב הודעה למיל בה נכתב כי הוזמנה חבילה נוספת מבדיקות שערכתי עם החברה היום התברר כי בקרת הרכישה בממיר לא עובדת ולכן הילד הקטן שלי בן ה5 יכל להזמין תוכן אציין שלא צפו בכל התוכן שהוזמן. לאחר מספר בדיקות עם נציגת התמיכה שכללו גם הזמנת סרט לצורך בדיקה (שגם הוא לא נצפה) התקלה תוקנה.
חברת הוט מסרבת לזכות אותי על התוכן שחויבתי ללא הצדקה
בחודש יולי 21.30 ש"ח ובחודש אוגוסט 41 ש"ח כמו כן החברה לא מוכנה לזכות אותי עבור החיוב בגין חבילת הזומה שהוזמנה אתמול בטעות והסרט שהוזמן היום לצורך נסיון בהנחית נציגת השירות שלהם.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא עבור החיובים העודפים. סכום כולל של 62.30 שכבר חויבתי וביטול החיובים העתידים בגין ההזמנה מתאריך 12.8.2013 ומתאריך 13.8.2013 . פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה