|
|
|
|
|
|
אי הענות טלפונית |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
כבר יומיים שאני מנסה להשיג את מוקד התמיכה או השירות של הוט בנוגע לבעיה שיש לי.
המענה האוטומטי עונה ,ומבקש שאעשה כמה פעולות כגון לחיצה על 1 כדי שהם יחזרו אלי תוך 3 שעות והם לא חוזרים.
כבר 3 ימים שאי אפשר להשיג אותם.
פעם אחת אחרי המתנה של שעות על הקו ענתה לי נציגת תמיכה, כשהסברתי לה שיש לי בעייה עם המודם שניתק ומנתק אותי מהאינטרנט וכבר התלוננתי על כך מספר פעמים, התעלמה מההודעות הקודמות שלי וטענה שהיא לא רואה כל בעיה במודם.
כל הסברי לא נשאו פרי ולא רק זאת אלא שאיימה עלי שבמידה ויבוא טכנאי וימצא שאין בעיה יחייבו אותי ב 100 ש"ח, זה איום לא חוקי!!!
זה איום שנועד להרתיע אנשים מלהתלונן ולבקש תיקון תקלות
|
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|