|
|
|
|
|
|
שירות גרוע ביותר |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אתמול(14.8) פניתי למוקד של הוט על מנת להתנתק בעקבות יחס משפיל שקיבלנו אני ומשפחתי כלקוחות הוט.
ציינו שמנהל יחזור אליי בהמשך היום או למחרת.
לאחר יום פניתי בבוקר(8:00) שוב למוקד לברר לגבי שיחת מנהל לא קיבלתי תשובה רק נמסר לי מנציגה בשם מונא שתוך שעה מנהל חוזר אליי עד עכשיו אף אחד לא חזר אליי(14:10)בנוסף זמני ההמתנה איומים ביותר ולפעמים השיחה מתנתקת לאחר המתנה של 40 דקות.
חשוב לי מאוד שיבדקו את פנייתי ויתייחסו אליי באופן ראוי כלקוחה מן המניין.
אודה על עזרתכם בפנייתי,
מורן אלישייב
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|