פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ביותר נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אתמול(14.8) פניתי למוקד של הוט על מנת להתנתק בעקבות יחס משפיל שקיבלנו אני ומשפחתי כלקוחות הוט.
ציינו שמנהל יחזור אליי בהמשך היום או למחרת.
לאחר יום פניתי בבוקר(8:00) שוב למוקד לברר לגבי שיחת מנהל לא קיבלתי תשובה רק נמסר לי מנציגה בשם מונא שתוך שעה מנהל חוזר אליי עד עכשיו אף אחד לא חזר אליי(14:10)בנוסף זמני ההמתנה איומים ביותר ולפעמים השיחה מתנתקת לאחר המתנה של 40 דקות.
חשוב לי מאוד שיבדקו את פנייתי ויתייחסו אליי באופן ראוי כלקוחה מן המניין.

אודה על עזרתכם בפנייתי,
מורן אלישייב
עלבון סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה