פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שליחה חשבוניות נושא התלונה:
ז מקס שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
בסוף חודש אפריל השנה עברתי לכתובת מגורים הנוכחית.
כפי שנהוג בחברת הוט הגיע טכנאי לביתי החדש לשם חיבור ושינוי כתובת במערכות החברה.
לאחר חודש לערך שמתי לב שאיני מקבל חשבוניות הביתה כפי שהיתי מקבל אותם בבית הקודם.
יצרתי קשר עם שירות הלקוחות בשאלה למה הופסקה שליחת החשבוניות ונענית כי מופיע במערכות החברה שביקשתי לקבל חשבוניות במייל. זהו אינו נכון! מעולם לא ביקשתי לקבל חשבוניות במייל ואף ציינתי כמה וכמה פעמים שאני מעוניין לקבל חשבונית אך ורק בדואר, מהסיבה שה"שירות" קבלת חשבוניות במייל טעון שיפור והחשבוניות אינם מגיעות לרוב. (גם עכשיו, אני כמעט בטוח, בבדיקה יתברר שלכאורה ביקשתי לקבל את החשבוניות במייל אך בפועל זה לא נשלח לשום מקום!)

באמצע חודש יוני לערך ביקשתי מ"שירות הלקוחות" לשנות את שליחת החשבוניות ממייל לדואר ולשלוח אלי את החשבוניות החסרות. החשבוניות החסרות שלא קיבלתי אכן נשלחו אך לא הופתעתי לגלות ששליחת החשבוניות מדי חודש לא התחדשה.
בחודש יולי שוב יצרתי קשר עם משרדי החברה עם אותה הבקשה – לשלוח את החשבון האחרון שלא הגיע ולחדש את שליחת החשבוניות. בנוסף שאלתי למה לא נעשה דבר מהבקשה הקודמת שלי וקיבלתי תשובה בסגנון "אני לא יודעת למה לא עשו....". המנהלת שאיתה דיברתי הבטיחה לי שעכשיו היא לוקחת את הנושא לידיים וכן תדאג שאני אקבל חשבוניות כפי שביקשתי ותעקוב אחרי זה.... אני לא מופתע לגלות ששום דבר ממה שביקשתי וממה שהובטח לי לא יצא לפועל.
היום אנחנו במחצית השנייה של חודש אוגוסט ובפועל חשבוניות אינן נשלחות מחודש אפריל, למרות הבקשות שלי.
אינני מבקש דברים מסובכים ומורכבים! לא ברור לי למה כאשר אני עובר לכתובת מגורים החדשה כל מה שהיה לי בכתובת הקודמת באופן אוטומטי ומיידי אינו עובר לכתובת החדשה?!

לצערי הנושא כבר מוכר לי ממעבר דירה קודם. חבל שחברת הוט לא מפיקה לקחים ומתייעלת ומשתפרת, אלא התחושה היא שהחברה צועדת בצעדי ענק אחורנית!!!

נושא זה מעורר בי תחושת זלזול חריף בי כלקוח ולכל בקשתי אל החברה!
חוסר מקצועיות ואמון בחברה, שירותיה ונציגיה!
עוגמת נפש סוג הנזק :
חידוש מיידי של שליחת החשבוניות בדואר פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה