|
|
|
|
|
|
חיוב על ממיר מדגם נורא ישן שאפילו לא קיים |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
מושב יושיביה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
אבא שלי היה לקוח שלכם חברת הוט היה לו 2 ממירים אחד דיגיטלי ואחד אנלוגי מדגם מאוד מאוד ישן ואתם טוענים שהוא לא הוחזר ופניתם לאבא שלי בטענה שזה עבר לטיפול עורך דין ושאתם רוצים על הממיר הזה בין 500 ל 1500 שקל , אתם צריכים להתבייש שאתם מטרידים את מנוחתו של פנסיונר בן 70 שהדבר היחיד שמעניין אותו כרגע זה לטפל באימי שהיא חולת סרטן , ולנסות להוציא ממנו אלפי שקלים על ממיר שכבר לא קיים בשוק שאולי שווה 50 שקל היום אודה לכם אם תיצרו איתי קשר גם אני וכל המשפחה שלי מחוברים להוט לטריפל ונורא חבל שבגלל דבר כזה כולנו נתנתק ממכם צרו איתי קשר 052-3956562
|
ועוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|