פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה אודות שירות הלקוחות הביזיוני של הוט נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
חברת הוט היקרה (לכיס),
נמאס- פשוט נמאס- לשמוע ולחוות את השירות הקלוקל שאתם מעניקים ללקוחות שלכם.
כמה חבל שיש לכם כמעט מונופול בתחום הכבלים בארצנו הקטנטונת, מה שמאפשר לכם לירוק ללקוחות שלכם בפרצוף.
עד לחודש אפריל 13, הורי קיבלו מכם חשבונית בסכום מסויים בכל חודש בחודשו. בחודש מאי 13 הופתעו הורי לגלות שחייבתם אותם בסכום גבוה ממה שנהגתם עד כה,
כמובן בצורה חד צדדית ומבלי לתת כל הסבר. וכך החשבון עלה, ואנו מחוייבים מאז ועד היום בסכום גבוה ממה שסוכם, מבלי לדעת למה.
ניסיתי לפנות אליכם כמובן במטרה להבין מה פשר העניין: כיוון שאתם מפורסמים בזמני ההמתנה המתישים שלכם, חשבתי שאהיה חכמה ואשאיר לכם פניה באתר.
אלא מה? כעבור חמישה ימים (חמישה!!!) התקשר אלי נציג שלכם פעם אחת בלבד, ואני- שבאותה השניה ממש לא יכולתי לענות לטלפון- נאלצתי להסתפק בהודעה קולית "שלום, כאן X מחברת הוט, אני חוזר אליך בהמשך לפנייתך. אם הנושא עדיין רלוונטי, אנא חזרי אלינו".
תגידו, אתם צוחקים עלי?! מתקשרים פעם אחת בלבד ועל סמך זה מוחקים את הפניה ומגלגלים את הכדור בחזרה אלי?! ביזיון לקרוא לזה "שירות".
אלא שהורי בינתיים ממשיכים לשלם חשבוניות גבוהות. כמו כל בת טובה ניסיתי להמשיך ולעזור, והחלטתי להרים טלפון. התקשרתי לשירות הלקוחות שלכם (שוב, היד רועדת מלכתוב "שירות") ולאחר אלף ואחת הקלקות לבחירת שפה, מחלקה ונציג- התחלתי את ההמתנה לרקע המוסיקה המרנינה שלכם בשעה 18:53. החזקתי מעמד חמש דקות. החזקתי מעמד עשר דקות. החזקתי מעמד רבע שעה. החזקתי מעמד 20 דקות. והנה, כשכבר חשבתי שחייבים לענות לי כי כמה זמן כבר אפשר לייבש בן אדם על הקו: בשעה 19:18, כעבור 24 דקות המתנה, השיחה נותקה. נ ו ת ק ה.
ולדאגתם הרבה, נוחו בשלום: לא חסרה לי קליטה וגם לא סוללה, והכל בסדר עם הטלפון שלי. מה קרה? פשוט, מישהו בהוט החליט שהוא שם פס על הכסף שלי, על הזמן שלי, וכמובן שגם על האנרגיה- והוא פשוט מנתק את השיחה.

אז חברת הוט היקרה, אני רק רוצה לספר לכם שאת המגעים מול חברת YES כבר התחלנו.
לא שאני משלה את עצמי ששירות הלקוחות שלהם הולך להיות כ"כ הרבה יותר טוב, אבל אלוהים עדי שגם אם אצטרך לשלם 100 ₪ יותר בחודש- לא אשאר לקוחה שלכם.
ודבר אחרון, אני דורשת- לא מצפה, אלא דורשת- שנציג בכיר מטעמכם יחזור אלי עם תשובות לכל השאלות שנותרו פתוחות, ושתחזירו את הכסף על החיובים החד צדדיים שגביתם מאיתנו.
כספי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה