|
|
|
|
|
|
החזרת ממיר X 2 |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לפני כשמונה חודשים נאלצתי לנתק את שירותי "הוט" לבית אמי [נפלה ושברה את האגן ולא תחזור לביתה] . לניתוק ואיסוף הציוד , היה צורך לתאם
שיהיה משהוא בבית בפרק זמן של 4 ש'. שאלתי אם אפשר שאני אביא לסניף קרוב את הממירים. נתנו לי כתובת ב"סגולה" למה שנקרא הוט מובייל.
לאחר כיומיים החזרתי לשם את הממירים ונתנו לי אישור. לפני כשבוע
פונה אלי פקידה ממשרד עו"ד , ומודיעה לי שיש תביעה ל"הוצאה לפועל" על סכום של 1700 ש'. לא הצלחתי להשיג את "הוט" טלפונית, ומאחר שאת אישור ההחזרה לא מצאתי נסעתי אל הכתובת ב"סגולה" בכדי לקבל העתק
לאותו אישור. תשובת המנהלת היתה ש"אין באפשרותם להוציא העתק שכזה" . הצלחתי הפעם להשיג קשר לח' , והגב' שענתה הודיעה לי שהסיפור מוזר .... מאחר שכרטיסי הממירים הוחזרו ולא ברור מדוע
לא מופיע אצלם ברישום גם החזרת הממירים.
עוגמת נפש, וכעסים מיותרים בגלל חוסר תיאום.
כהן מרדכי
|
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|