פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אסיפת ציוד לאחר התנתקות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
לכבוד: חברת HOT וכל המעוניין
נשלח העתק ל: משרד התקשורת, אתר תלונה.


הנדון: אי אסיפת ציוד אחרי הזמן המוגדר.
שמי עידו ק**********, ת.ז: *************, והתנקתי משירות הוט לפני שבועיים עם התחייבות כי יאספו את הממירים וציודם עד יום זה (יום א' 25/8/13).
אחרי פנייה לחברת הוט ובקשות חוזרות ונשנות כי יתאמו לי איסוף ממירים וציוד לא קרה הדבר.
אינני מתכוון לשלם אף לא שקל אחד בשום וריאציה על עיכוב כלשהו של איסוף הממירים.
אני דורש כי יגיע אליי נציג מטעמכם לאסוף ציוד זה בימים הקרובים.

פלאפון: *********




תודה,
עידו ק**********
25/8/13
איסוף הציוד לאלתר פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה