|
|
|
|
|
|
מעבר דירה - ושירות לקויי |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום רב, בתאריך ה-4/7/13 עברתי דירה מאור יהודה לפ"ת.
בסה"כ ביקשתי להעביר את המנוי שלי לבית החדש, גם ככה מעבר הדירה הוא דבר לא קל, ועוד בנוסף לכך הייתי צריך להתמודד עם חברת "הוט" בשירות הלקוי עם נציגים שלא יודעים לתת תשובות והכי גרוע שודדים אותך ולוקחים לך כסף על מה שלא צריך!!! לפני מעבר הדירה התקשרתי לוודא שאכן השירות שנותנים לי הוא ללא תשלום חייבו אותי פעם אחת ב-301 ש"ח על "דמי התקנה" (שלא הייתי אמור לשלם) ופעם שניה על התקנת ציוד טלפון ב-149 ש"ח(ואין לי קו טלפון בבית) וכל זאת בפחות מחודש!!! אני לקוח מאוד לא מרוצה הסברתי את הבעיה ואף אחד בחברה לא יודע לתת תשובות אני מקווה שתוכלו לעזור לי בעניין כי אני באמת כבר אובד עצות בעניין!!!
אני מקווה שתוכלו לטפל לי בבעיה תודה על עזרתכם מראש.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|