פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן מענה ע"י החברה לתלונה אודות ממיר שהתקלקל נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏25 ‏אוגוסט ‏2013 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
הממיר של הוט בביתי התקלקל. רציתי להתקשר לשרות לקוחות של הוט על מנת לקבל תמיכה. הוצאתי מהאתר של החברה את הטלפונים הנוגעים בדבר. נסיתי לחיג והגעתי אל נַתָּב שיחות, שהוראותיו עמומות (אני שולט בעברית) ו"נזרקתי" לסבך טלפוני שלא הביאני לשום מקום.
חזרתי ונסיתי להגיע למקום שבו אמצא מענה אנושי (בנגוד למענה מוקלט) - ולא צלח בידי.
אני משלם הרבה כסף לחברת הוט (חלקו עבור ערוצים שאין לי צרך בהם, רק כי החברה כפתה עלי) וכאשר, בפעם הראשונה, אני זקוק לְאֹזֶן קשבת, חברת הוט מתעתעת בי.
השבוע, כך למדתי מכתבה בעתון ידיעות אחרונות, כי מתנהל בחברת הוט מאבק חריף בין העובדים (המאוימים בפטורים) והנהלת החברה ומאבק זה מתנהל על גב הלקוחות שמשלמים במיטב כספם עבור משהו שחברת הוט כופה עליהם - ואינה מספקת. למרבה סלידתי, קראתי בכתבה שהחברה טוענת שלמרות השביתה, היא מספקת את השרות הנדרש. זהו שקר גס!
החברה אינה מספקת את מה שהיא התחיבה לספק ועבור מה שהיא גובה תשלום שמן, ומראש.
זוהי התבהמות!
בהזדמנות ראשונה אתנתק מהוט ומהשרות הדפוק שלהם, כלומר מחסר השרות שלהם.
בזמן ההרשמה לאתר ומלוי טפס זה למדתי שנדרש מס טלפון סלולרי. אין לי טלפון סלולרי. מסרתי מספר סתם. האם זה ישפיע לרעה על איכות הטפול בתלונתי?!
כמו כן למדתי שהחברה דורשת את מס הזהוי שלי. סליחה! באיזו זכות? זה לא שאני מסתיר, אבל אולי החברה רוצה גם את מספר הנעלים שלי?
תפדלו, יא אפנדים!
אתם כותבים "כתבת מיגורים". את מי אתם רוצים למגר, את הצרכן?!

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה