פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
בן דוד טל שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום, שמי טל ועד לפני שלושה חודשים הייתי לקוחה של הוט, עקב כשל שירותי מאוד גדול עזבתי את הוט ועברתי לחברת יס.
לצערי, גם ביס היו לי תקלות חוזרות לאורך כל תקופת הזמן בה הייתי מחוברת (לא היה יום אחד שהכל עבד כמו שצריך), לאחר לא מעט טכנאים שהגיעו וניסו לפתור את התקלות גם בטלוויזיה וגם באינטרנט החלטתי לחזור להוט.
לפני שבועיים בערך התקשר אלי סוכן בשם אדיר מהוט ונתן לי הצעת מחיר.
סגרנו תאריך התחברות ל21/8/13 בין 10-13.
באותו היום שעה 9:00 בבוקר התקשרו אליי מהוט לוודא כי אני זוכרת שצריך לבוא להתקין ושאני בבית, במעמד השיחה הנציג הוסיף ואמר כי הטכנאי יתקשר לפני ההגעה. ציינתי כי אין צורך כי אני בבית אך בכל זאת אם הוא מתקשר אז שיתקשר לטלפון בבית כי יש לי כאן בעיית קליטה ולפעמים אני לא זמינה, כמו כן מסרתי את המספר בבית.
בזמן שאני מחכה לטכנאי, בלי ערוצים של יס כי הסוכן כבר דאג להעביר להם שאני עוברת והם כבר דאגו להשאיר אותי רק עם חבילת הבסיס מהבוקר, התקשר אליי בערך בשעה 12:00 אדיר הסוכן לברר מה קורה, הסברתי לו כי אני עדיין מחכה והטכנאי טרם הגיע.
הגיע השעה 13:30 ואני רואה שהטכנאי מאחר בחצי שעה מבלי להודיע.
יצרתי שוב קשר עם אדיר וזה מסר לי כי הוא בודק וחוזר אליי..
לאחר כמה דקות הוא חזר ואמר שהטכנאי התקשר אליי לפלאפון בשעה 11:27 ולא עניתי והוא השאיר לי הודעה במשיבון.
ציינתי בפני אדיר כי מראש ביקשתי שהתקשרו לבית ולא לפלאפון עקב בעיית הקליטה!
אדיר מסר שוב שהוא יברר ותכף יחזור אליי...
מייד עם סיום השיחה נכנסתי למשיבון שלי לבדוק אם אכן הטכנאי השאיר הודעה (כי ברוב הזמן הפלאפון היה באיזור עם קליטה), ולא הפתיע אותי כי כלל לא היתה לי הודעה במשיבון מהטכנאי!!!
יצרתי שוב קשר עם אדיר וזה מסר כי הנושא בטיפולו והוא תכף יחזור אליי...
כשהגיעה השעה 16:30 הבנתי כי כבר לא יגיעו לחבר אותי ושלחתי הודעה לאדיר שאין טעם לנסות ושיבטל את ההתקנה.
אדיר אפילו לא חזר אליי.. מאז ועד היום (שבוע שלם)
ביום למחרת שלחתי לאדיר הודעה על כמה שאני מאוכזבת מהשירות של הוא וחבל לי שזה המצב (ועוד בשיא תמימותי ציינתי בפניו כי הוא לא זה שאשם אלא המערכת עצמה).. גם על זה הוא לא טרח אפילו להגיב.
בינתיים עבר לו הסוף שבוע ואני עדיין בלי טלוויזיה ואינטרנט כי לא היה טעם שאחזור ליס עם התקלות שיש לי שבינתיים אין להם פיתרון.
ביום ראשון ה25/8 התקשר סוכן נחמד בשם נתנאל, במהלך השיחה החלטתי אולי שוב לנסות להתחבר אבל אחרי שסיפרתי לו את המקרה הסתבר כי הוא לא יכול לחבר אותי מכיוון שיש פקודת עבודה שעדיין פתוחה של אדיר (הבנתי כי אדיר לא סגר את הפקודת עבודה ויותר מזה בשיא חוצפתו הוא ״דחה״ אותה ל30/8), לאחר כמה בדיקות ובירורים הבנתי כי אדיר לא כזה נחמד ותמים כמו הרושם שהוא ניסה לעשות בהתחלה, מסתבר כי הוא לא ביטל את הפקודה בשביל שאף אחד אחר לא יחבר אותי, וגם עם כן אז הוא זה שיקבל את העמלה מכיוון שהוא הראשון שטיפל בי.
בהמשך יצרתי קשר עם שירות הלקוחות וביקשתי להעביר בקשה למחלקה הטכנית שיבטלו את ההתקנה כי אני לא התחברתי בסוף ולא רוצה גם להתחבר דרך אדיר!!
לאחר זמן קצר שוחחתי שוב עם נתנאל וזה מסר כי עדיין לא ביטלו את הפקודת עבודה, בהמשך שוחחתי גם עם המנהל של נתנאל והבנתי ממנו כי ידיו כבולות ואינו יכול לבטל פקודת עבודה של סוכן אחר אלא רק הסוכן עצמו!
מאז עברו להם עוד כמה ימים ואני עדיין בלי טלוויזיה ואינטרנט! וגרוע מכך, כרגע אין לי שום ערוצים למעט ערוץ 23!!!
אני עם ארבעה ילדים בבית בלי טלוויזיה בכלל בגלל נהלים כושלים שלכם ואף לא נציג שירות/סוכן, מנהל שיכול לעזור????? אני תקועה בלי טלוויזיה ואינטרנט עם ארבעה ילדים בבית בחופש הגדול ואף אחד לא יכול להרים את הכפפה ולתת מענה?!??
חשוב לציין כי שוחחתי היום עם אדיר הסוכן והוא מתעקש על כך כי הוא סגר את הפקודת עבודה מזמן, ולאחר שבדקתי שוב היום והבנתי כי הוא עדיין לא סגר הוא ממשיך לשקר לי בפנים ולפני שעה שלח לי הודעה שהפקודה סגורה ממזמן (״סגרתי נשמה, היא סגורה ממזמן״).
להלן מספר המנוי 61094509.
אני מקווה באמת שהמכתב הזה יגיע לידיים הנכונות.

טל ******

נ.ב: במהלך הימים האחרונים יצרו איתי קשר עוד כמה סוכנים אך אחרי שהבינו את הסיפור מסרו כח אינם יכולים לחבר אותי..
יחד עם זאת בבדיקת הפרטים שבדקתי עם אחד מהם הבנתי כי הסוכן אדיר גם שיקר לי ורשם שם דברים אחרים ממה שסוכם איתי בטלפון!!

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה