פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעת טכנאי פעמיים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
פעמיים נקבע לנו מועד הגעת טכנאי ובשתי הפעמים הנ"ל לא הגיע ובלא כל הודעה על כך !! למרות הידיעה של הוט כי אני מחכה בבית בזמנים שנקבעו לי.
לאחר הפעם הראשונה,שוחחתי עם מנהלת שרות, וזו ניסתה לפצותי על הזמן האבוד (אובדן יום עבודה)בארוחת בוקר. יש לציין כי לא נעשה דבר מצד המנהלת או משולחתה בדבר תיקון התקלה לשמה הזמנתי טכנאי.
לאחר שקבעתי שוב עם טכנאי,והנ"ל אף טלפן לבעלי סמוך לזמן שנקבע ע"מ לוודא את הכתובת ושיש מי שיקבלו, שוב לא !!! הגיע ומבלי להודיע דבר !
בבירור טלפוני מול נציגי הוט נמסרה תשובה מגוחכת כי הטכנאי ניסה ליצור עימנו קשר באישור חיוג 09 למרות שאנו מאזור חיוג 03.
שוב לא ניתנה לנו אפשרות לדבר עם מנהל.
כתבנו ושלחנו הודעת פקס בגין תלונתנו ובדבר רצוננו לנתק כל קשר עם הוט,
ואף אחד לא מתיחס...
במצוקתינו זו,אנו פונים לאתר תלונה לבדוק אפשרות לעזרה מול חברת הוט המתגלה כאטומה לצרכי לקוחותיה ובעלת אופי שרותי לקוי מן היסוד.
יש לציין כי אנו לקוחות הוט טריפל זהב...
בברכה
ורד **********
054-*********
03-*********
כספי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה