פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור טכנאי נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,

אתמול, ב-1 בספטמבר 2013 היה אמור להגיע טכנאי אינטרנט של חברת הוט בין השעות 13 ל-15.

בשעה 14:40 קיבלתי טלפון מנציגת חברת הוט בו היא מודיעה לי ש:" ייתכן איחור של 20 דקות- חצי שעה". הסברתי לה שלקחתי יום חופש ובנוסף עלי להגיע לפגישה נוספת בשעה 16:00 ולכן לא אוכל להסכים לאיחור. היא ענתה: "אני אראה מה אני יכולה לעשות" וניתקה.

בשעה 16:30 הטכנאי לבסוף הגיע. כמובן שלפגישה של שעה 16:00 כבר לא יכולתי להגיע.

מה שיותר מטרידה אותי היא שיחת הטלפון שהייתה לי כ-20 דקות קודם לכן, בשעה 16:00 עם הגר, נציגת השירות של הוט אשר גם אותה לקח לי בערך 20 דקות לתפוס בטלפון.

לטענתה, במערכת רשום כי הודיעו לי על איחור עד השעה חמש. לא הואילו הסבריי כי מעולם לא הסכמתי לשום איחור ובטח לא של שעתיים. הגר גם לא הסכימה להעביר אותי למנהל למרות בקשותי החוזרות ונשנות. בנוסף, ביקשתי לתאם מועד חדש, של שעה מדויקת, כזו שלא תיאלץ אותי להפסיד ימי עבודה, מאחר שכבר אני המתנתי מעל ל-3 שעות לחינם אך גם כאן נתקלתי בסירוב.

השאלות שלי לחברת הוט הן:

1. אם כבר המתנתי, מדוע לאלץ אותי לתאם מחדש טווח הגעה של טכנאי? האם מוגזמת הבקשה שבשל איחור שנגרם באשמתכם, בפעם הבאה, יש לתאם שעה מדויקת ולעמוד בה?
2. מדוע עלי להמתין שני ימי עסקים לשוחח עם מנהל?
3.מדוע שיקרה נציגת השירות כשהודיע על איחור של 20 דקות אך בפועל, בתיעוד הקריאה, רשמה שהסכמתי לאיחור של שעתיים? האם חברת הוט נוהגת לשקר ללקוחותיה כמדיניות? האם חברת הוט עושה זאת כדי שלא תיאלץ לשלם ללקוח פיצוי בגין איחור?
4. דרישתי היא פיצוי של 300 ₪.

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה בחברתנו וטופלה מולו עד תום,
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה