|
|
|
|
|
|
ניתוקי אינטרנט וחוסר קו טלפון |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
במשך שנתיים מידי יום ניתוקים באינטרנט וחוסר קו טלפון נעשו כבר אלפי פניות להוט נשלחו טכנאים או "טכנאים בכירים" אך הבעיה לעולם לא נפתרה והחברה מצידה לעולם לא ניסתה לבדוק את שורש הבעיה מכיוון שזה קל לקבל בכל חודש תשלום של 479 ש"ח.
|
עלבון, עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
איתור שורש הבעיה וסידורה פעם אחת ולתמיד בכדי שנתין יהיה בשנת 2013 להשתמש באינטרנט בצורה סדירה. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|