פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול חוסר התייחסות, התנהלות רובוטית של העובדים בהוט נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
אבא שלי אלמן, מבוגר וחולה לאחר ארוע מוחי ללא טל' נייד. בבניין מגוריו היה טכנאי של הוט שכניראה פגע בקו הטל' שלו ללא ידיעתו. מזה יומיים (נכון לא הגיוני)אני מנסה להתקשר אל הוט. עד שסוף סוף תפסתי אותם כמובן לאחר המתנה של 40 דקות נאמר לי שיגיעו אליו היום בין 13.00-15.00 או 15.-17.00 כמובן שלא הגיעו. התקשרתי שוב אני כותבת בזמן שאני עדיין איתם על הקו לאחר שנציגה חוצפנית ענתה לי ומסרה לי שללא מס' חשבון שלו היא לא תיתן לי שרות. מסרתי לה שאין אלי אפשרות ליצור קשר טל' עם אבא שלי כדי שאוכל למסור את הפרטים שהיא מבקשת ושכבר תיאמו לי הגעה של טכנאי ואני בסך הכל רוצה לדעת למה לא הגיע הטכנאי. החצופה לא הייתה מוכנה לשמוע בלי שאמסור לה את הפרטים שביקשה. היא העבירה אותי ל'דבריה לטכני ששם חיכיתי עוד חצי שעה עד שסוף סוף ענו לי מסרו שהגעתי בכלל לטלויזיה. העבירו אותי שוב לטל' ואני עדיין כבר מסתכלת בקו הטל' בבית וממתינה 47 דקות כבר. זה לא שרות זה זלזול. במקום לבוא לקראת הלקוח הם פשוט הולכים מס' צעדים אחורה. הבטחון של החברה הזו עם כל לקוחותיה (בלית ברירה) עלה כבר על כל העצבים. אני בטח כבר בימים הקרובים לא אהיה לקוחה שלהם מן המניין. פשוט גועל נפש!!!!!!
שהמנופחים שיושבים על הכסאות הגבוהות יתחילו קצת לדאוג לדברים האלה פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה