|
|
|
|
|
|
גביית יתר |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
כבר מס' פעמים שאני מקבלת חשבונית הביתה עם חיוב של אינטרנט וטלויזיה ביחד בסך של 220 ₪ כולל מע"מ ובפועל מחייבים אותי בכרטיס אשראי בסכום של 251. פניתי למוקד אחרי זמן המתנה של 20 דקות ונאמר לי שאני משלמת על טלפון עוד 30 ₪ שזה לא נאמר לי ולא מופיע בחשבונית. נציג לא רצה להעביר לי אחראי ועוד קרא לי מטומטמת וניתק לי את השיחה אחרי 40 דקות. התקשרתי שוב אחרי זמן המתנה ארוך ואחרי שיחה ארוכה עם נציגה שלא רצתה להעביר לי אחראי ורק כעבור 30 דק' שיחה אחראי שוחח איתי ואמר לי שהחיוב על טלפון לא אמור להופיע בחשבונית ושאם עשו איתי את העסקה בטלפון אז לא חייב לשלוח לי חשבונית כי אני אמורה לדעת. קיבלתי תשובות לא אמיתיות. יום למחרת חזר אליי נציג משימור לקוחות שהגיע איתי לעסקה שאני אשלם 220 שח למשך שנה וכל הערוצים וחבילת האינטרנט של 30 MB נשארת אותו דבר כמובן שהחברה הזאת שמזלזלת בלקוחותיה לא תעמוד במילה של והם הורידו לי את האינטרנט ל15 MB בלי לומר דבר וכמובן שלא ניתן לתפוס את החברה בטלפון כי הזמני המתנה ארוכים והיחס מזלזל ומביש. נא עזרו לי איתם
|
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|