|
|
|
|
|
|
דרישת תשלום למרות ביטול עסקה במסגרת 14 יום |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
תחברתי להוט ב- ליוני ועק שירות/טיפול לקוי ועוגמת נפש של שבוע ימים ללא טלוויזיה אינטרנט וטלפון נאלצתי להתנתק ב-8 ליולי כלומר עברו 8 ימים, חוק ביטול עסקה תוך 14 יום.
ב-30 לספטמבר קיבלתי מכתב תשלום על סך 247 ₪ עבור סיום התקשורת.
עאשר חייגת לברר מה הסיבה עלתה מולי נציגה בשם לילה-שירות לקוחות ופירטה ש:
100 ₪ הולך להתקנה (למרות שהובטח לי התקנה חינם בחוזה)
47 ₪ עבור הקו בלבד.
100 ₪ עבור שיחות טלפון .
בהמשך שיחתנו הנציגה לילה טענה שאילולא הייתי מבטלת עסקה אחרי 14 יום לא הייתי מחויבת אך בגלל שזה לפני 14 יום אני מחויבת לשלם ושזאת מדיניות החברה ????השבתי שהחוק אומר תוך 14 ימי עסקים !!!
מהשתמע מהמכתב זאת אזהרה אחרונה שאשלם תוך 10 ימים.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|