פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקר והטעיה של לקוחה ותיקה בהוט נושא התלונה:
‏יום שני ‏30 ‏ספטמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש 8/13 התקשר אלי נציג של הוט בשם קובי ואמר לי שהוא
פונה אלי כלקוחה ותיקה 16 שנים והוא מציע לי לשדרג את האינטנרט מ-2.5 מגה ל- 12 מגה, וכן את ממיר הטלויזיה המקליט לממיר מקליט מסוג HD. לא רציתי כי ידעתי שטמון איזה "קוץ" בעיסקה אבל הוא חזר ואמר שזו הטבה שהוא מציע ללקוחות ותיקים ונאמנים וזה לא כרוך בשום התחייבות מצידי.לבסוף הסכמתי והוא תיאם לי טכנאי -26/8/13 הטכנאי הגיע בזמן.אבל מה שקרה מאז הטלויזה שלי נכנסה להשהיה עובדת שעה ו 76 שעות בתרדמת ופתאום נדלקת - תופעה מוזרה ביותר. התקשרתי לתמיכה והם אמרו שזו בעיה של הטלויזה, הזמנתי טכנאי טלויזה - כמובן שעל חשבוני, וכמובן שאין שום תקלה בטלויזה, הבעיה
היא בממיר HS המקליט שהחליפו לי הוא לא חיבר אותו כמו שצריך.
מאז 26/8/13 אני מחכה לטכנאי שאמור להגיע רק ב-02/1013
כי אין טכנאים ב-הוט. דבר נוסף את תשלום האינטרנט אני משלמת מאז
ומתמיד בהו"ק בישראכרט, להפתעתי גיליתי שהופנו חיובים לבנק שלי
ב-7/9 וב-17/9 כמובן שהבנק החזיר כי אין הרשאה אלא בישראכרט.
התקשרתי היום להוט לבדוק מה פשר השינוי וקיבלתי הלם !!!!!!!!!
הם טענו שזה חיוב עבור קו טלפון - שאני הצטרפתי למבצע טריפל.
אני בשוק !!! יש לי קו טלפון בבית בל "בזק" מעולם לא היתי מנויה של הוט
בטלפון, הנציגה בשם מורן מצוות שני טענה שקרתה טעות ויחזירו לי את
הכסף. אני בשוק - איך מחייבים אותי על קו טלפון שהוא לא שלהם ?
היא הבטיחה שמנהל מטעמם יחזור אלי תוך יומיים - אני אובדת עצות
אין עם מי לדבר , כל פעם המתנה של 40 דקות ויותר ואף אחד לא פותר
את הבעיה. אני מתכוונת להתנתק משרותי האינטרנט של הוט מיידית.
אשמח לקבל תשובה

כספי סוג הנזק :
שיחזירו לי את הכסף שהם גונבים ממני. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה