|
|
|
|
|
|
בקשת התנתקות שעדיין לא טופלה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ביום ראשון ב 29.9.13 ביקשתי להתנתק משירותי הטלויזיה של הוט ולהשאיר את תשתית האינטרנט בעינה. צלצלה אלי בחורה- שירן- מקשרי לקוחות ותיאמה לי טכנאי לשבועים קדימה. אמרה לי שהיא מקפיאה לי את התשלום לטלויזיה באותו רגע ולא אחוייב יותר. היא גם העבירה אותי לשירות לקוחות לצורך שידרוג שירות תשתית האינטרנט. אחרי המתנה ארוכה בשירות לקוחות אמרו לי שרק קשרי לקוחות יכולים לתת לי מבצע לאינטרנט. מאז ועד היום כל יום אני מצלצלת להוט וממתינה לפחות חצי שעה שיענו לי ומבקשת שקשרי לקוחות יחזרו אלי. הם מבטחים שיחזרו עד סוף היום וכמובן לא חוזרים. מאז כל נציג שאני מדברת איתו אומר לי דברים אחרים- כן הקיפאו תשלומים, לא הקפיאו וכו ועוד היום אני מגלה שמישהו החליט שאני גם רוצה להתנתק מהאינטרנט ושלא הקפיאו לי תשלומים. יש חוק... תוך 48 שעות מבקשת הניתוק חייבים להקפיא תשלומים. חברת הוט עוברת על החוק! מה הבעיה של קשרי לקוחות לחזור ללקוח? ברור שלא אכפת לכם מהלקוחות שלכם וכל מי שעדיין מנוי אצלכם ******!
|
כספי |
סוג הנזק : |
שנציג מקשרי לקוחות יועיל בטובו לחזור אליי, שיבטלו את החיובים שאינם עפ"י חוק ויתקנו את הטעויות שלהם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|