|
|
|
|
|
|
התחמקות ממענה לבקשתי |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לפני חג הסוכות צלצלתי לנציגה מחברת הוט (כנראה ב - 19/09/13) בבקשה לאפשר לי להתנתק מערוצי הטלוויזיה שלהם ולהציע לי הצעת מחיר
אטרקטיבית על מנת שאשקול להשאר אצלם לגבי החיבור לאינטרנט ולקוו הטלפון ואולי אפילו אשקול להשאיר את המנוי לערוצי הטלוויזיה באם אוכל להשאר עם מס' מצומצם של ערוצים במחיר שווה בעבורי! אייני זוכרת את שם הפקידה שהחזיקה אותי כ3/4 שעה תוך בקשות חוזרות ונשנות להמתין בכדי שתברר איך ניתן לבצע את בקשתי(יש לציין שמחד השתדלה אך...) כשלבסוף לאחר 3/4 שעה ציינה שתמשיך עם הבירורים ושתחזור אלי בלי שאצטרך להמתין זמן רב על הקוו.
ידוע לי שבקשות התנתקות הן בעיתיות בחברות התקשורת, עדיין אבקש את עזרתכם בנדון - שיחזור אלי נציג למציאת פתרון לבקשותי או לחלופין באם לא יימצא פתרון לצרכי אזי אודה לכם באם תוכלו לסייע לי בהתנתקות מחב' הוט. תודה מראש, חיה שחק , טלפון 052*********
לצערי עד היום - 2/10/13, אף נציג מחברת הוט לא חזר אלי!!! ובכך גם מעוכבת בקשתי לצמצם את הוצאותי!!! בתודה מראש! חיה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|